توضیحات “رحمانی‌فضلی” مفید و قانع‌کننده بود

فروردین ۱۴۰۳

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، با بیان اینکه این کمیسیون عصر امروز میزبان «عبدالرضا رحمانی‌فضلی»، وزیر پیشنهادی کشور بود، گفت: وی در این نشست در رابطه با شاخصه‌هایی که مربوط به کار وزارت کشور است توضیحاتی داد که توضیحات وی مفید و قانع‌کننده بود.

«احمد شوهانی» نماینده مردم ایلام، ‌شیروان، چرداول،‌ ایوان و مهران در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران در تشریح نشست عصر امروز، یکشنبه(۲۰ مردادماه) کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، اظهار داشت:‌ اعضای کمیسیون امنیت ملی، عصر امروز یکشنبه ۲۰ مردادماه  میزبان عبدالرضا رحمانی‌فضلی گزینه پیشنهادی رئیس‌جمهور منتخب برای تصدی پست وزیر کشور بودند.   
 
وی ادامه داد:‌ در این نشست رحمانی‌فضلی، ضمن ارائه توضیحاتی در رابطه با شاخصه‌هایی که مربوط به وزارت کشور می‌شود به سوالات نمایندگان نیز پاسخ داد.   
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با بیان اینکه توضیحات وی مثبت و قانع‌کننده بود، تصریح کرد: رحمانی‌فضلی توانسته نظر مثبت نمایندگان را به خود جلب کند.  
 
شوهانی در ادامه همچنین به نشست‌های کمیسیون امنیت ملی با گزینه‌های پیشنهادی وزارتخانه‌های امور خارجه، اطلاعات و دفاع در هفته قبل اشاره کرد و اظهار داشت: گزینه‌های پیشنهادی ۴ وزارتخانه کشور، اطلاعات، دفاع و خارجه توانسته‌اند رای اعتماد اعضای کمیسیون امنیت ملی را جلب کنند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.