توضیح مدیر روابط عمومی سیما فیلم درباره خرید دکورهای “مختارنامه”

مالکان زمین ۳ سال دیگر قرارداد اجاره ملک را تمدید کنند تا وضعیت خرید شهرک برای آثار تاریخی مشخص شود.

 حسین مسیح نژاد؛ مدیر روابط عمومی سیما فیلم در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون  باشگاه خبرنگاران؛ در خصوص آخرین وضعیت از دکور مجموعه “مختارنامه”، گفت: متاسفانه مالکان زمین پافشاری و اصرار بسیاری برای تخریب ملک دارند و حکم برای تخریب آن نیز گرفته اند.
وی افزود: اگر این فرصت ۱۰ روزه ای که مالکان زمین داده اند به پایان رسد ما باز در همین موقعیت هستیم و گمان نمی کنم سازمان زمین را بخرد.
وی اظهار داشت: سازمان به دنبال شهرکی جامع تلویزیونی برای دیگر پروژه های در حال ساخت است. دکور مجموعه “مختارنامه” در فضای ۷۰ هزار متری قرار گرفته که جایی برای ساخت دیگر پروژه های سینمایی و یا تلویزیونی را ندارد. اگر سازمان بخواهد دکور مجموعه “مختار نامه” را بخرد باز نیز نیازمند دکور است که در این صورت باید به صورت پراکنده خرید کند.
وی ادامه داد: دکور مجموعه “مختارنامه” اثری تاریخی است که باید حفظ شود، سازمان تمایل دارد که قرار داد اجازه با مالکان زمین را به قیمت روز تمدید کند اما آنها قبول نمی کنند.
مسیح پور بیان کرد: خرید دکور مجموعه “مختار نامه”  تصمیم گیری کلانی است که این پیشنهاد طی این چند ماهه مطرح شده است در نهایت نیاز به زمان است تا به نتیجه برسیم.
وی افزود: اگر مالکان زمین ۳ سال دیگر با قمیت روز قرار داد اجاره را تمدید کنند می توانیم در این مدت به دنبال شهرک جدید باشیم و دیگر آثار تاریخی مان را در این مجموعه بسازیم. ما نمی خواهیم این مجموعه خراب شود ریزا دکورهای “مختارنامه” بسیار با ارزش هستند./ص


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.