توضیحات بازیگر «قلاده‌های طلا» درباره حواشی این روزهایش

قانون- بازیگر «قلاده‌های طلا» گفت: از برخوردهایی که طی روزهای گذشته شده بسیار به هم ریخته‌ام اما این یک مساله داخلی سینما است و نباید دستمایه جریانات سیاسی شود.

به گزارش ایسنا، علی‌رام نورایی با اشاره به حواشی که طی روزهای گذشته برای او پیش آمده است اظهار کرد: به عنوان یک بازیگر علاقمند نیستم از مسایلی که مطرح می‌شود سوء تعبیرهایی شود.

وی افزود: من حرفه‌ام بازیگری است و به «قلاده‌های طلا» حرفه‌ای نگاه می‌کنم و بعد از پیشنهاد بازی در این فیلم با کارگردان به اشتراک نظری رسیدم و حس کردم این پروژه می‌تواند گامی در جهت آشتی ملی بردارد، بعد از جریاناتی که همه ما را آزرده خاطر کرده بود و فیلم هم در این راستا ساخته شد.

این بازیگر با بیان اینکه این رفتارها چیزی از اعتقادات او کم نکرده است، خاطرنشان کرد: احساس کردم «قلاده‌های طلا» می‌تواند کمک کند مردم با هم مهربان‌تر باشند و فکر می‌کنم این اتفاق افتاده است و از همه کسانی هم که از من حمایت کردند تشکر می‌کنم.

وی با اظهار امیدواری از اینکه نامش باعث تسویه‌حساب‌های سیاسی نشود تاکید کرد: من اصلا آدم سیاسی نیستم، تنها یک بازیگر کوچکم که سعی کردم در حرفه‌ام رشد کنم. من ۱۴ ـ ۱۵ سال است کار می‌کنم و با نقش‌های کوچک شروع کرده‌ام، راهی که به آن افتخار می‌کنم.

نورایی با بیان اینکه قصد بی‌احترامی به کسی و جنجال نداشته است اظهار کرد: ما با هم همکار هستیم و باید با مهربانی بیشتری رفتار کنیم و امیدوارم آدم‌ها به جای قضاوت در برخورد اول، با محبت بیشتری رفتار کنند و اگر مشکلی هم هست در نهایت آرامی و بدون هیچ جناح‌بندی مشکلاتمان را در تعامل کامل حل کنیم. حداقل از ما که ادعای فرهنگی بودن داریم این انتظار می‌رود.

وی اظهار امیدواری کرد: روزی در کنار هم خارج از سلیقه‌ها سینمای بهتری را رقم بزنیم و خالصانه در خدمت مردم باشیم و این اختلاف‌نظرهای موجود باعث دعواهای بزرگتر نشود.

این بازیگر با اشاره به اتفاقاتی که چندی پیش در در محوطه تئاتر شهر رخ داد اظهار کرد: پرونده‌ای در خصوص اینکه به بازیگری توسط گروهی حمله شده و درگیری فیزیکی پیش آمده باز شده و در جریان است اما من از شخص خاصی شکایت نکردم. این بدان معنا هم نیست به بازیگری برای حضور یا عدم حضور در فیلمی توهین شود و دیگر این اجازه را نخواهم داد.

وی همچنین به اتفاق روز جمع آوری کمک به زلزله‌زدگان در سینما آزادی اشاره کرد و گفت: من آدم بی‌ادبی نسبت به بزرگتر‌ها و پیشکسوت‌هایم نیستم و متاسفانه جوری عنوان شد که من بی‌احترامی کرده‌ام. اما دوست دارم بگویم که یکی از بهترین لحظات زندگی‌ام هنگامی بود که وقتی وارد آن جمع شدم، آقای پرستویی به اسم مرا صدا کردند و خوش آمد گفتند.

این بازیگر ادامه داد: این چیزی بود که اصلا انتظارش را نداشتم و در آن لحظه به خودم افتخار کردم که ایشان به عنوان بازیگر بزرگی که همیشه مورد علاقه‌ام بوده‌اند، من را با اسم می‌شناسند.

بازیگر «قلاده‌های طلا» در پایان سخنانش اظهار کرد: طی این مدت تماس‌های زیادی برای مصاحبه داشتم که من صحبت نکردم و این آخرین باری است که درباره این دو موضوع صحبت می‌کنم و می‌خواهم بعد از این تمام حواسم صرف کار و حرفه‌ام باشد.

علی رام نورایی این روزها مشغول بازی در سریال «ماتادورها» به کارگردانی فرهاد نجفی است و چندی پیش نیز مقابل دوربین فیلم سینمایی «استرداد» رفت.


پایگاه خبری رسانه قانون

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.