توضیحات دانشگاه خواجه نصیر درباره «ثبت اثر انگشت برای ورود و خروج دانشجویان دکتری»

۲۳ آبان ،

26-2.png

مدیر روابط عمومی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در رابطه با تصمیم اخیر دانشگاه مبنی بر «ثبت اثر انگشت دانشجویان مقطع دکتری این دانشگاه برای ورود و خروج» توضیحاتی ارایه کرد.

دکتر خوشنود در گفت‌و‌گو با خبرنگار دانشگاهی ایسنا در این رابطه اظهار کرد: اصل موضوع کنترل ورود و خروج دانشجویان دوره دکتری بیشتر مورد توجه دانشجویانی است که متقاضی دریافت پ‍ژوهانه دوره دکتری باشند. چرا که مطابق قوانین وزارت علوم چنین دانشجویانی باید تا سقف ساعت مشخصی در دانشگاه حضور داشته باشند تا بتوان معیار مناسبی برای ارزیابی پرداخت پژوهانه به این دسته از دانشجویان لحاظ کرد.

وی با بیان اینکه امکانات پژوهشی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی به گونه‌ای است که آمار انتشار یافتن مقالات ISI در این دانشگاه با نسبت مقاله به استاد در حدود ۲.۵ است که این مساله گویای نرم مطلوب یکی از شاخص‌های پژوهشی است، گفت: از طرف دیگر، آمار پروژه‌های ملی و منحصر به فرد در این دانشگاه نشان دهنده وضعیت مطلوب پژوهشی در این دانشگاه می‌باشد. اگر چه محدودیت‌هایی به طور عمومی متوجه همه اقشار پژوهشی در دانشگاه‌های دولتی می‌باشد که دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی نیز از این موضوع مستثنی نیست.

خوشنود در خاتمه با بیان اینکه مدتهاست که نحوه کنترل ورود و خروج کارکنان و سایر سیستم‌های مشابه به گونه‌ای تازه در دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی شکل گرفته است، اظهار کرد:‌این سیستم تازه جایگزین سیستم‌های قدیمی کارت زنی شده است. لذا کنترل ورود و خروج دانشجویان دوره دکتری نیز مشمول این نوع سیستم های تازه بوده است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.