توضیحات دفتر محمد خاتمی دربارهٔ دیدار سبب برگزار نشدن دیدار نوروزی وی

۱۴فروردین۱۳،

18-303.jpg

دفتر سید محمد خاتمی، با ارایه توضیحاتی و اعلام برگزار نشدن دیدار نوروزی رییس بنیاد باران به سبب تقارن این روزها با ایام فاطمیه، خبرهای مربوط به اعلام مواضع سیاسی و انتخاباتی خاتمی در این دیدار را تکذیب کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، متن توضیحات دفتر سید محمد خاتمی بدین شرح است:

در روزهای اخیر پیامک‌های متعددی در خصوص دیدار نوروزی با رئیس جمهوری سابق ایران در دفتر ایشان انتشار یافته و در بعضی از این پیامک‌ها خبر از اتخاذ مواضع سیاسی و انتخاباتی از سوی سید محمد خاتمی داده شده است.

به اطلاع هموطنان عزیز می‌رساند دیدار نوروزی جناب آقای سید محمد خاتمی با اقشار مختلف مردم سالهای قبل در جمعی معدود در دفتر ایشان برگزار می‌شد که امسال به سبب قرار گرفتن در ایام فاطمیه و احترام به این روزهای عزیز دیدار عمومی برگزار نمی‌شود.

دفتر سید محمد خاتمی، همچنین با مشکوک خواندن این پیامک‌ها و تبلیغات صورت گرفته در خصوص دیدار نوروزی با جناب آقای سید محمد خاتمی که متاسفانه توسط بعضی خیرخواهان ناآگاه و مغرضان آگاه به آن دامن زده می گردد، تاکید می‌کند که تنها مجرای رسمی اطلاع رسانی دربارهٔ خبرها و برنامه‌ دیدارها و مواضع رئیس جمهوری سابق کشورمان، پایگاه اینترنتی رسمی و دفتر ایشان می‌باشد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.