توضیحات همراه اول در مورد طرح ۵+۵۵

برخلاف شائبه ذکر شده، در این طرح قطعی زیر ۵ دقیقه وجود نداشته و بابت مکالمات زیر ۵ دقیقه نیز، به هیچ وجه تعرفه ۵ دقیقه محاسبه نشده است. قبل و حین اجرای طرح،‌ برای اطمینان از صحت محاسبات، کلیه تست ها و کنترل های مربوطه، انجام شده است.
اپراتور همراه اول در واکنش به ابهامات موجود در اجرای طرح ۵+۵۵ که در ماه مبارک رمضان امکان فعالسازی آن برای مشترکان این اپراتور وجود داشت اعلام کرد:در این طرح قطعی زیر ۵ دقیقه وجود نداشته و بابت مکالمات زیر ۵ دقیقه نیز به هیچ وجه تعرفه ۵ دقیقه محاسبه نشده است.

به گزارش مهر، اپراتور همراه اول در پاسخ به گزارش “ابهام در اجرای طرح ۵+۵۵ همراه اول” که روز ۲۸ مردادماه توسط خبرگزاری مهر منتشر شد، توضیحاتی ارائه داد که عینا در ذیل می آید:
۱- طرح ۵+۵۵، هدیه همراه اول برای رفاه حال تمامی مشترکان دائمی و اعتباری در ماه میهمانی خدا و کاملاً بدون هزینه بوده است؛ در حالی که اصولاً فعالسازی طرحهای مشابه در اپراتورها، همراه با هزینه و محدودیت است.

۲- برخلاف شائبه ذکر شده، در این طرح قطعی زیر ۵ دقیقه وجود نداشته و بابت مکالمات زیر ۵ دقیقه نیز، به هیچ وجه تعرفه ۵ دقیقه محاسبه نشده است. قبل و حین اجرای طرح،‌ برای اطمینان از صحت محاسبات، کلیه تست ها و کنترل های مربوطه، انجام شده است.

۳- اگر در مدت اجرای طرح، موارد معدود قطعی هم مشاهده شده باشد، جزو درصد قطعی قابل قبول طبق پروانه اپراتورهای تلفن همراه بوده که از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، تصویب و ابلاغ شده است و رگولاتوری طبق اختیارات خود، همواره بر خدمات اپراتورها نظارت کامل داشته است. طبق بررسی های انجام شده موارد قطع مکالمات در ایام ماه مبارک رمضان، نه تنها از درصد قابل قبول در پروانه، کمتر بوده بلکه نسبت به ماه های گذشته، بهبود هم داشته است.

۴- برای رفع هر گونه ابهام و نیز شفاف سازی طرح، مکانیزم کنترل میزان برخورداری از تخفیف نیز تعریف شده بود و در طول اجرای طرح، امکان آگاهی از آخرین وضعیت صورتحساب، از طریق پیامک وجود داشت.

۵- ۹میلیون مشترک دائمی و اعتباری همراه اول، در طرح ۵۵+۵ ثبت نام کردند که تا پایان هفته سوم اجرای طرح، مشترکین دائمی، ۷۴ میلیون دقیقه و مشترکین اعتباری، ۱۶۷ میلیون دقیقه، مکالمه رایگان هدیه گرفتند؛ یعنی معادل ۱۶ میلیارد تومان، تخفیف در هزینه مکالمات مشترکان تا پایان هفته سوم ماه مبارک رمضان جمع بندی نهایی نیز بزودی اعلام می شود.

۶- با تمام این توضیحات، همراه ال آمادگی کامل دارد تا هرگونه ابهام در خصوص اجرای این طرح را که بطور مشخص با اعلام مان دقیق استفاده از طرح اعلام شود، دقیقاً بررسی کرده و پاسخ لازم را ارائه دهد.

طبقه بندی: اخبار مهم   |   تعداد بازدید: ۸۰ نفر   |   تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱ شهریور
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , طرح ۵+۵۵, همراه اول


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.