توضیح ارشاد درباره تخلف در این وزارتخانه

این مطلب امروز ۵ شنبه ۱۸ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

مرکز روابط عمومی، اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی انتشار یافتن خبرهای در رسانه های کشور طی روزهای اخیر در خصوص تخلفات صورت گرفته در مجموعه این وزارتخانه، توضیحاتی ارایه نمود.

خبرگزاری ایرنا: مرکز روابط عمومی، اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی انتشار یافتن خبرهای در رسانه های کشور طی روزهای اخیر در خصوص تخلفات صورت گرفته در مجموعه این وزارتخانه، توضیحاتی ارایه نمود.

 در این توضیحات که روز چهارشنبه در پایگاه اینترنتی خبری این وزارتخانه انتشار یافتن یافته، آمده است:

همانگونه که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مصاحبه های اخیر خود بارها اعلام نموده است، برخورد با تخلفات در این وزارتخانه از حساسیت ویژه ای برخوردار است و در صورت وجود شائبه هایی درخصوص وقوع تخلف در این وزارتخانه، این امر با جدیت رسیدگی و پیگیری خواهد شد.

روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می افزاید:

خاطر نشان می گردد، حسب دستور ویژه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همهی تخلفات در این وزارتخانه با هماهنگی مراجع ذیصلاح قوه قضاییه تا حصول نتیجه با جدیت بررسی و پیگیری خواهد شد.

ˈهمچنین تاکید می گردد خبرها منتشره در بعضی رسانه ها و پایگاه اینترنتی های خبری مبنی بر پرداخت غیر قانونی مبلغ سه میلیارد تومان کمک بلاعوض iبه یک خانم منشی شاغل در سازمان امور سینمایی و سمعی و بصری، صحت نداشته و تکذیب می گردد.ˈ


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.