توضیح کارگردان فیلم « لاله » در خصوص پرداخت دستمزد ۳۰۰ میلیونی به بازیگر فیلمش

ممتازنیوز:

02

فیلمبرداری فیلم سینمایی «لاله» به کارگردانی اسی نیک‌نژاد تا یک ماه دیگر به پایان می‌رسد.

تاکنون حدود ۷۰ درصد از صحنه‌های این فیلم جلوی دوربین رفته و گروه برای فیلمبرداری سکانس‌های پیست اتومبیلرانی آماده می‌شوند.

البته به غیر از این صحنه‌ها، سکانس‌های جاده‌ای «لاله» که قرار است از شمال تا جنوب کشور فیلمبرداری شود نیز باقی مانده که به زودی جلوی دوربین می‌رود. به گفته نیک‌نژاد بازی اکثر بازیگران فیلم به پایان رسیده و در سکانس‌های باقی‌مانده چند بازیگر اصلی جلوی دوربین تورج منصوری خواهند رفت.

کارگردان «لاله» در واکنش به صحبت‌های مرتضی شایسته در خصوص پرداخت دستمزد ۳۰۰ میلیونی دست‌اندرکاران این فیلم به یک بازیگر زن گفت: «از آقای شایسته تعجب می‌کنم که چطور بدون اطلاعات درباره پروژه «لاله» صحبت می‌کند. ایشان بدون اینکه بخواهد با این حرف‌ها در سینمای ایران تشنج ایجاد می‌کند.»

او با اشاره به این نکته که هیچ بازیگری در این پروژه دستمزد آنچنانی نگرفته، گفت: «تمام مدارک و قراردادهای بازیگران و عوامل پروژه «لاله» موجود است و ما قصد داریم برای اولین بار بعد از پایان فیلمبرداری، این مدارک را در اختیار مطبوعات قرار دهیم تا مشخص شود کدام تهیه‌کننده دستمزد آنچنانی به بازیگرانش داده است. اتفاقاً همان دستمزدهایی که آقای شایسته طی این سال‌ها به برخی بازیگران داده، تهیه‌کننده «لاله» نداده است. بازیگران «لاله» زیر استاندارد بقیه پروژه‌ها دستمزد گرفته‌اند و ما از این بابت از آن‌ها ممنونیم.»

نیک‌نژاد در پایان گفت: «آقای شایسته از تهیه‌کنندگان قدیمی سینمای ایران است و من برای ایشان احترام خاصی قائلم، اما بهتر است قبل از اظهارنظر درباره پروژه «لاله» اطلاعاتی درست کسب کنند.»

پروانه پرتو با حمایت مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی تهیه کنندگی این فیلم را بر عهده دارد.

بانی فیلم


اخبار ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.