توطئه دشمنان به جای تفرقه، به اتحاد بیشتر مسلمانان منجر شده است

سرپرست کمیته امداد خمینی(ره)؛

خبرگزاری پانا: سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) در دیدار با وزیر فدرال کشور پاکستان با بیان اینکه کشور پاکستان و جمهوری اسلامی ایران درمعرض تهدیدات و ایجاد تفرقه ها نیز قرار دارند،گفت:دشمنان مشترک ما علاقه ای به این ارتباط صمیمی بین دو کشور نیستند و در صحنه‌های بین المللی هر کاری از دستشان بر بیاید انجام می دهند،گاهی اوقات نیز توطئه آنان جواب عکس می‌دهد و به جای اینکه ایجاد تفرقه کند،باعث اتحاد بیشتر می‌شود، همانند این توطئه اخیر در اهانت به پیامبر اکرم(ص) که در سطح جهان به اتحاد بیشتر بین مسلمانان منجر شد.

به گزارش خبرگزاری پانا، حسین انواری در دیدار با وزیرفدرال پاکستان با بیان اینکه با پاکستان مانند دو روح در یک جسم هستیم و این دو کشور از لحاظ تاریخی و فرهنگی نیز بسیار نزدیک به یکدیگر هستند،گفت: سابقه تاریخی ایران با پاکستان گواه این نزدیکی،همدلی و دوستی‌ها است،در حال حاضر در جمهوری اسلامی این امر توسعه پیدا کرده و رونق بیشتری گرفته است،روابطی که بین مسئولان دو کشور وجود دارد یکی از نشانه های بسیار خوب این همبستگیها و همدلیها است.

وی ادامه داد: معتقدیم که جدال حق و باطل همچنان ادامه دارد؛اما ما در مقابل این جدالها باید تکلیف خودمان را انجام بدهیم و پیوندهایمان را مستحکم‌تر کنیم. بحمدالله نمایندگی سیاسی جمهوری اسلامی ایران در پاکستان در ادوار گذشته و دوره جدید همت بیشتری در ایجاد همبستگی انجام می دهد.ما هم به سهم خودمان و در محدوده وظایف خودمان تلاش می کنیم که این ارتباط بیشتر شود.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی(ره) کار سیاسی انجام نمی دهد،افزود: با مردم ارتباطمان را تنظیم می‌کنیم که در مجموع به استحکام روابط بین دو کشور منتهی خواهد شد.

انواری با اشاره به تفاهم‌نامه همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) با موسسه بی نظیر بوتو، اظهار کرد: این تفاهم نامه در جهت پرورش استعدادهای جوانان و شکوفایی آن است.

وی در پایان با اشاره به حقوق اجتماعی و دینی از دست رفته مسلمانان و شکایت به مجامع بین المللی،خاطرنشان کرد:تاکنون مجامع بین المللی نتوانسته حقوق مردم را در جهان تامین کند و مقام معظم رهبری نیز در فرمایشاتشان در اجلاس غیر متعهدها به خوبی به این موضوع پرداختند. امید است با تشکیل اجلاس غیر متعهدها یک مدیریت جدیدی را به صورت مشترک برای مسائل جهانی تدوین کنیم،کشور پاکستان نیز می تواند نقش بسیار بزرگی را در این زمینه ایفا کند.
 


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.