توطئه شوم اهانت به نبی اکرم (ص) را محکوم کرد

توطئه شوم اهانت به نبی اکرم (ص) را محکوم کرد

سازمان سینمایی کل کشور با صدور بیانیه ای؛

توطئه شوم اهانت به نبی اکرم (ص) را محکوم کرد

سازمان سینمایی کل کشور با صدور بیانیه ای در اعتراض به فیلم توهین آمیز علیه پیامبر اسلام (ص) این توطئه شوم ایادی استکبار و صهیونیسم را محکوم کرد.

تاریخ : پنجشنبه ۲۳ شهریور ساعت ۱۷:۰۸

به گزارش هنرنیوز ، در متن این بیانیه آمده است:
نخستین بار نیست که ساحت قدسی پیامبران الهی مورد تعرض و بی احترامی قرار می گیرد. استکبار جهانی با هم پیمانی صهیونیسم در ادامه سناریوی اختلاف افکنی بین مذاهب و حمایت و پشیبانی از مذاهب جعلی و دورغین، بار دیگر توطئه شوم اهانت به نبی اکرم و پیامبر اسلام حضرت محمد(ص) را تکرار کرد و دریای احساسات و غیرت دینی یک میلیارد و نیم مسلمان را خروشان و طوفانی کرد. 

بدون شک ابعاد این دسیسه نفرت انگیز سبب رنجش و انتقاد همه آزادیخواهانی است که احترام به باورها و ارزش های متعالی را شرط بقا و زیست صلح آمیز در جهان معاصر می دانند و بازی کردن با مقدسات را به مثابه انداختن کبریت شعله ور به انبار باروت می دانند. 

سازمان سینمایی با ابراز تاسف از وسیله قرار دادن سینما برای مقاصد غیر انسانی و وهن دین مبین اسلام همگام با مسلمانان سراسر عالم اقدام اخیر اسلام ستیزان دست پروده آمریکا وصهیونیسم را محکوم می نماید و با حمایت از ساخت آثاری که نیات و ماهیت پلید سردمداران و طراحان هنجارشکن را افشا نمایند، پاسخ عملی به اردوگاه رسانه ای ضد اسلام خواهد داد. 

سازمان سینمایی کشور

کد خبر: ۴۶۱۵۲

Share/Save/Bookmark


هنر نیوز – آخرین عناوین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.