توطئه شوم صهیونیسم در شانتاژ خبری علیه فعالیت‌های هسته‌ای ایران

عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس مطرح کرد

عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس گفت: رسانه‌های غربی با تبعیت از دستورات رژیم صهیونیستی، فعالیت‌های هسته‌ای کشورمان را غیر صلح‌آمیز نشان می‌دهند.

محمد اسماعیلی نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به شانتاژهای خبری غرب مبنی بر خروج ایران از پیمان NPT تا مدتی دیگر، گفت: رسانه‌های غربی با فرافکنی و خبرسازی علیه کشورمان به دنبال مخدوش کردن افکار عمومی جهان هستند چراکه می‌خواهند   به چهره ایران در مجامع بین‌المللی آسیب بزنند.

وی تصریح کرد: رسانه‌های غربی با تبعیت از دستورات رژیم صهیونیستی، فعالیت‌های هسته‌ای کشورمان را غیر صلح‌آمیز نشان می‌دهند لذا تأسیسات اتمی ایران را همواره خطری برای جهان اعلام می‌کنند.

عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: ادعای نشریه نشنال اینترست مبنی بر خروج ایران از معاهده منع گسترش سلاح‌های اتمی ناشی از اقدامات خصومت‌گرانه غرب علیه کشورمان بوده چراکه مستکبران همواره قصد تخریب وجهه ایران را دارند لذا فعالیت‌های هسته‌ای ایران که زیرنظر آژانس بین‌المللی انرژی اتمی انجام می‌شود را خطری برای جهان معرفی می‌کنند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.