توطئه علیه «مازیار فلاحی» در ونکوور

۱۰م آذر ،

مازیار فلاحی پس از اجراهای متعددش در تهران، ۱۰ آذر ماه سال جاری در برنامه ای ویژه توسط شرکت «Dream Event Productions» ساپورت شده، در سالن «Massey Theatre» شهر ونکوور روی صحنه خواهد رفت تا عاشقانه هایش را برای همه ایرانی های خارج از کشور اجرا کند.

 
MAZIAR.FALAHI
 
به گزارش”یک پارس” به نقل از تماشا, آنطور که این خواننده روی صفحه شخصی اش اشاره کرده، کمپانی های ایرانی لس آنجلس نشین با سنگ اندازی ها و تبلیغات منفی فراوانی سعی در اخلال در سیستم بلیت فروشی این اجرا داشته اند و با این ترفند ها سعی دارند برنامه این خواننده را تحت الشعاع مسائل حاشیه ای قرار دهند. با تدابیر خاص شرکت برگزار کننده، این قبیل اتفاقات مهار شده و بلیت های این برنامه در آستانه اتمامند.
 
یکی از برنامه هایی که کمپانی های لس آنجلسی در جهت تخریب وجهه این خواننده داخلی به راه انداخته اند، برگزاری جُنگی با عنوان «شبی با ستاره های موسیقی ایران» در همان روز و همان ساعت برگزاری برنامه مازیار فلاحی است تا با این روش ایرانی های مقیم این شهر را به سمت این برنامه بکشانند.
 
تبلیغات وسیع داخل شهری این جُنگ مشخصا ضد تبلیغ برای کنسرت مازیار است که البته نتوانسته به فروش بلیت های برنامه فلاحی لطمه ای جدی وارد کند.
 
گفتنی است اردیبهشت ماه سال جاری، مازیار فلاحی با همراهی حمید عسکری در شهر تورنتو کانادا به اجرای برنامه ای زنده پرداخت که بازتاب های جالبی داشت و پس از آن بود که این خواننده مشتری های بسیاری را برای اجراهای خارج از کشور پیدا کرد.

فرهنگ و ادب
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.