توطئه مادر جنایتکار برای قتل پسر خردسالش

پسر بچه خردسال که از سوی مادرش و مرد مورد علاقه او به داخل چاه ۴۵ متری پرت شده بود پس از ۵ شبانه روز به طور معجزه‌آسایی از چاه خارج شد.

به گزارش تهران امروز هفته گذشته، زنی با مراجعه به کارآگاهان پلیس آگاهی از ناپدید شدن مرموز پسر پنج‌ساله‌اش خبر داد.

او در شکایت خود به ماموران گفت: مهدی دیروز برای بازی از خانه خارج شد و دیگر بازنگشت. همه جا را به دنبال او گشتم اما هیچ اثری از مهدی به دست نیامد. با توجه به حساسیت ماجرا و احتمال قتل مهدی، ماموران دوباره به تحقیق از مادر این کودک به نام فرناز پرداختند. اظهارات متناقض مادر مهدی باعث شک پلیس شد. تحقیقات پلیسی نشان داد، زن جوان به دلیل اختلافاتی که با همسرش داشت، مدتی قبل از او جدا شده و از وضعیت رفتاری مناسبی نیز برخوردار نیست. در شاخه دیگری از تحقیقات نیز مشخص شد، فرناز با مردی با نام حسین در ارتباط است و قصد دارد با او ازدواج کند.

شب حادثه نیز حسین در حوالی خانه فرناز دیده شده بود. با کشف این سرنخ حسین در محل کارش دستگیر و به اداره آگاهی منتقل شد. او در بازجویی‌های اولیه منکر هرگونه اطلاعی از سرنوشت مهدی شد اما در ادامه لب به اعتراف گشود. در حالی که متهمان تصور می‌کردند مهدی را به قتل رسانده‌اند، او زنده و به طرز معجزه‌آسایی از عمق ۴۵متری چاه بیرون آورده شد.


Tabnak.IR | تابناک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.