توفیقی:موضعم دربارهٔ فتنه را روز رأی اعتماد اعلام می‌کنم

ایران > دولت– ممتازنیوز:
سرپرست وزارت علوم گفت که موضع‌گیری خود را دربارهٔ فتنه، در روز رأی اعتماد به نمایندگان ارائه خواهم کرد.

به گزارش  فارس، جعفر توفیقی سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فن‌آوری در پایان جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران دربارهٔ موضع‌گیری خود پیرامون فتنه سال ۸۸ گفت:‌من تاکنون در این باره هیچ مصاحبه‌ای نداشته‌ام و نظرات خود را در این خصوص در روز رای اعتماد به نمایندگان محترم ارائه خواهم کرد.

وی در پاسخ به سؤال دیگری دربارهٔ اینکه گفته می‌شود عزل و نصب‌ها در مجموعه وزارت علوم پایان یافته است، افزود: من چنین مسئله‌ای را نگفته‌ام و تنها به این نکته اشاره کرده‌ام که عزل و نصب‌ها در حد نیاز و ضرورت خواهد بود.

سرپرست وزارت علوم ادامه داد: ما در مجموع چهار مورد عزل و نصب داشته‌ایم که دو مورد آن مربوط به دانشگاه‌ها و دو مورد دیگر آن مربوط معاونت‌ها بوده است، بنابراین با توجه به وجود ۳۰۰ دانشگاه در کشور عزل و نصب چندانی صورت نگرفته است.

وی همچنین در پاسخ به سؤال دیگری دربارهٔ شکایت دختران دانشجو به دیوان عدالت اداری درخصوص سهمیه‌بندی جنسیتی گفت: وزارت علوم با سهمیه‌بندی جنسیتی مخالف است و امیدواریم در سال‌های آینده شاهد این مسئله نباشیم.

 توفیقی دربارهٔ حضور رئیس‌جمهور در مراسم آغاز سال دانشگاه‌ها گفت: امیدواریم بتوانیم مراسمی را با حضور آقای روحانی به عنوان مراسم بازگشایی دانشگاه‌ها داشته باشیم.

وی در پاسخ به سؤال دیگری دربارهٔ اینکه آیا وزیر علوم تا زمان آغاز بازگشایی دانشگاه‌‌ها معرفی می‌شود گفت: تصمیم‌ در این باره برعهده رئیس جمهور است ولی گمان نکنم که این اتفاق تا آن زمان بیفتد.


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.