توفیقی سال ۸۸ در دانشگاه تهران فرد دیگری را رئیس جمهور خواند

مسئول بسیج دانشگاه تهران در مراسم آغاز سال تحصیلی در این دانشگاه بیانیه خود را قرائت کرد و گفت: سرپرست وزارت علوم سال ۸۸ فرد دیگری را رئیس جمهور خواند.

به گزارش خبرنگار مهر، آراسته عضو بسیج دانشگاه تهران بیانیه بسیج این دانشگاه را خطاب به حجت الاسلام  حسن روحانی قرائت کرد.

وی در بخش هایی از این بیانیه نسبت به اعتراض برخی در انتخابات ریاست جمهوری ۸۸ جملاتی را بیان کرد که عده ای از دانشجویان در اعتراض به سخنان وی کف زدند.

وی اعلام کرد: آقای رئیس جمهور همین جماعت بودند که این بلاها را در سال ۸۸ به وجود آوردند و همچنان عده ای از اراذل می خواهند این کار را ادامه دهند.

وی در انتقاد به انتخاب توفیقی به عنوان سرپرست دانشگاه تهران گفت: توفیقی قانون اساسی و شورای نگهبان را قبول ندارد.

آراسته در بخش دیگری از این بیانیه درباره سخنرانی سال ۸۸ توفیقی گفت: فردی که هم اکنون در سرپرستی وزارت علوم قرار دارد سال ۸۸ و در همین دانشگاه تهران فرد دیگری را رئیس جمهور خواند.

این دانشجو با انتقاد از اینکه قرار بود لوح تقدیر آراسته به عکس شهدای پرواز ۲۹۷ ایرباس تقدیم رئیس جمهور شود اما محافظان رئیس جمهور اجازه حضور این قاب عکس را ندادند، گفت: آقای رئیس جمهور قرار بود امروز لوح یادبودی را که مزین به تصویر شهدای پرواز ۲۹۷ ایرباس بود به شما تقدیم کنیم که متاسفانه اجازه ورود نیافت.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.