توقع بی‌مهری از هنرمندان نداشتم

هیچ یک از هنرمندان در هنگام بیماری از من یادی نکردند و توقع چنین بی‌مهری از آنها نداشتم.

نادیا دلدار گلچین بازیگر،در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران درخصوص بستری شدن خود در بیمارستان گفت:در اثر پیوند کلیه تمام اعضای بدنم بیمار شده و بعد از هر چند ماه استراحت،دوباره بیماری جدید به سراغم می‌آید.
وی افزود:در حال حاضر در بیمارستان بستری هستم که پزشکان معتقدند جایی که پیوند کلیه انجام شده عفونت کرده و دوباره باید کلیه را در بیاورند.
گلچین ادامه داد:چند ماه پیش کمرم مورد عمل جراحی قرار گرفت که ویلچرنشین شدم که در حال حاضر هم به دلیل عفونت کلیه بستری هستم.
وی با اشاره به پیوند کلیه خود در سال ۸۲ در بیمارستان میلاد اظهارداشت:به احتمال زیاد میکروب در همان زمان وارد بدنم شده که در حال حاضر باید آن را خارج کنند.
وی درخصوص اینکه مسئولان چه اقداماتی در این زمینه کرده‌اند،عنوان کرد:مسئولان فرهنگی به عیادتم آمدند وبا وعده‌هایی اظهار کردند که در صورت بروز مشکل آن را حل خواهند کرد.
وی با اشاره به لطف مردم،عنوان کرد:مردم همیشه به من لطف و محبت دارند و از صمیم قلب همه آنها را دوست دارم.
وی در پایان با گلایه از هنرمندان هم دوره خود خاطرنشان کرد:از هنرمندان توقع بی مهری نداشتم هیچ کسی یادی از من نکرد،دلم می‌خواست کسانی که یک عمر کار با آنها و زندگی کردم از من دلجویی می‌کردند ولی هیچ کدام از من حالی نپرسیدند.
وی تصریح کرد:هیچ توقعی ندارم،ولی هنگامی که انسانی اینقدر ناتوان شده ،آدم‌های اطرافش از او باید دلجویی کنند.
وی در پایان گفت:احساس می کنم کم کم مهر،محبت،عشق و عاطفه در دل ملت کمرنگ شده ملتی هستیم که به مهمان دوستی،نوع دوستی و وطن پرستی در همه جای دنیا زبانزدیم، پس باید با حفظ این خصوصیات همچنان در ذهن مردن دنیا ماندگار باشیم./ه


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.