توقف امتیاز تسهیلات مسکن آذر ۸۹ “در فرابورس”

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

در جریان معاملات تسهیلات مسکن امتیاز تسهیلات مسکن خرداد ۹۲ با بیشترین رشد به قیمت ۳۹۱ هزار و ۷۲۸ ریال رسید و امتیاز تسهیلات مسکن آذر ۸۹ هم با توجه به اتمام مدت اعتبار اوراق در پایان معاملات امروز متوقف شد.

به گزارش ممتاز به نقل از خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، در جریان معاملات سیزدهمین روز آذرماه تغییر مالکیت ۱۹۰٫۲ میلیون اوراق به ارزش ۱۵۶۵ میلیارد ریال رقم خورد که بانک دی با جابه‌جایی ۴۹٫۱۷ میلیون به ارزش ۹۷٫۴ میلیارد ریال بیشترین حجم و ارزش معاملات را به نام خود ثبت کرد.
 
نماد معاملاتی حق تقدم خرید سهام شرکت زرین معدن آسیا در نماد “فزرینح” امروز چهارشنبه بدون محدودیت دامنه نوسان قیمت معامله شد که افزایش ۳۴۱ درصدی را برای قیمت این سهم به همراه داشت. نماد معاملاتی شرکت سبحان دارو نیز پس از برگزاری مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام در خصوص افزایش سرمایه با محدودیت دامنه نوسان قیمت تا سقف ۵۰ درصد به جریان معاملات بازگشت و با افزایش ۷٫۳۱ درصدی مواجه شد. گسترش تجارت و سرمایه ایرانیان، پتروشیمی ممسنی و صنعت روی زنگان هم افزایش ۵ درصدی قیمت را در پایان معاملات امروز تجربه کردند و در مقابل مجتمع معادن مس تکنار، گروه فن‌آوا، بانک حکمت و بیمه دی بیشترین کاهش قیمت را داشتند. آیفکس هم با ۰٫۱۱ درصد افزایش در ۸۴۶٫۴ واحد ثابت شد.
 
از سوی دیگر در بازار ابزارهای نوین مالی بیشترین حجم معاملات به خرید و فروش ۳۲۹ هزار و ۶۹۰ برگه اجاره امید تعلق گرفت و پس از آن معامله ۲۷۱ هزار و ۱۲۰ برگه اجاره سامان و معامله ۱۰۰ هزار و  ۶۶۰ برگه مشارکت نفت فصلی بیشترین تقاضا را داشتند. در بازارETF هم شاهد دومین روز از پذیره‌نویسی صندوق قابل معامله آسمان آرمانی بودیم که بیش از ۲ میلیون واحد آن پذیره‌نویسی شد. علاوه بر آن ۳۳۳ هزار و ۴۸۸ واحد صندوق‌قابل معامله سرمایه‌گذاری سپهر کاریزما و ۳۰۰ هزار واحد صندوق ‌قابل معامله آرمان سپهر آیندگان معامله شد.
 
در جریان معاملات تسهیلات مسکن هم امتیاز تسهیلات مسکن خرداد ۹۲ با بیشترین رشد به قیمت ۳۹۱ هزار و ۷۲۸ ریال رسید و امتیاز تسهیلات مسکن آذر ۸۹ هم با توجه به اتمام مدت اعتبار اوراق در پایان معاملات امروز متوقف شد. نماد معاملاتی شرکت سرمایه گذاری توسعه و عمران استان کرمان به منظور ارائه اطلاعات و نماد معاملاتی اوراق صکوک اجاره “صسکن” هم به منظور پرداخت اجاره بهای سه ماهه اوراق متوقف شدند.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.