توقف ثبت‌نام مسکن پردیس تا اطلاع ثانوی/قرارداد پیش فروش شامل واریزیهای ۹۰ درصد

۰۲خردادماه،

قائم مقام مدیرعامل شهر تازه پردیس با بیان اینکه ثبت‌نام مسکن مهر پردیس تا اطلاع ثانوی متوقف است گفت:قرارداد پیش فروش شامل حال متقاضیانی می گردد که ۹۰ درصد مبالغ را واریز کرده باشند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، پیمان پیرفرشی در پاسخ به این سوال که ثبت‌نام مسکن مهر پردیس تا چه زمانی متوقف است،افزود: ثبت‌نام مسکن مهر پردیس تا اطلاع ثانوی متوقف است و هر زمانی که بخواهیم ثبت‌نام را آغاز کنیم حتماً یک هفته قبل اطلاعیه‌ای رسمی از سوی پایگاه اینترنتی شرکت عمران پردیس مبنی بر آغاز ثبت‌نام مسکن مهر پردیس اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی ادامه داد: تنها منبع معتبر برای اطلاع‌رسانی در مورد ثبت نام مسکن مهر پردیس سایت شرکت عمران پردیس است. 

*قرارداد پیش‌فروش شامل حال چه کسانی می گردد؟  

 پیرفرشی در پاسخ به این سوال که ظاهراً به متقاضیان مسکن مهر اعلام شده که باید ۹۰ درصد مبلع را یکجا واریز کنند گفت: اعلام کرده‌ایم که هر متقاضی که ۹۰ درصد مبالغ را واریز کند آن زمان شامل حال قرارداد پیش‌فروش می‌شود که این هم جزء مفاد قانون است.

وی اضافه کرد: هر متقاضی که ۱۰ درصد مبالغ را واریز کند قرارداد پیش‌فروش شامل حال او نمی‌شود، بنابراین متقاضیانی که می‌خواهند قرارداد پیش‌فروش با او منعقد شود و در چرخه عقد قرارداد پیش‌فروش قرار گیرد اولین شرط آن این است که ۹۰ درصد آورده و مبالغ واریزی در حساب خود شخص وجود داشته باشد.

قائم مقام مدیرعامل شهر تازه پردیس ادامه داد: این ۹۰ درصد آورده نیز بحث یکجا واریز شدن نیست بلکه یک سال پیش که ثبت‌نام‌ها آغاز شد از همان زمان تاکنون همه متقاضیان این مبالغ را تکمیل کرده‌اند. 

*نمی توانستیم منتظر نقشه ها بمانیم

پیرفرشی در پاسخ به این سوال که بعضی از متقاضیان مسکن مهر که واحدهای مسکونی آنها به مرحله نازک‌کاری نرسیده گله‌مند می باشند که به جای مبلغ ۴ میلیون تومان از آنها مبلغ ۱۰ میلیونی درخواست شده است گفت: هیچ افزایشی در قیمت‌ها نداشتیم اما یک عددی سال قبل در اوایل آغاز کار که متقاضیان برای ثبت‌نام هجوم آورده بودند تعیین شد.

وی افزود:بنابراین کار را باید آغاز می‌کردیم و نمی‌توانستیم منتظر بمانیم که تا همه نقشه‌ها و جزئیات استخراج شود و سپس قیمت اعلام شود چرا که کار یک سال عقب می‌افتاد.

پیرفرشی گفت: متقاضیان از میزان موجودی حساب خود اطلاع دارند و براساس اجازه‌ای که به ما داده شده است ما به ترتیب اجرای کار پول را برداشته و به پیمانکاران می‌دهیم.

وی ادامه داد: هیچ مراوده مالی مستقیمی بین پییمانکاران و متقاضیان مسکن مهر وجود ندارد.

وی اظهارداشت: هرگونه تغییر قیمتی که بخواهند اعمال کنند از سوی شرکت عمران پردیس اعلام می‌شود و هیچ پیمانکاری نمی‌تواند مستقیماً از مردم و متقاضیان مسکن مهر وجه نقد مطالبه کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا احتمال اینکه مجدداً افزایش قیمت تازهی شامل حال متقاضیان مسکن مهر پردیس شود وجود دارد، گفت: هر مبلغی که تاکنون اعلام شده تثبیت شده است.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.