توقف چلسی مقابل لیورپول / موقعیت دی‌ماتئو به خطر افتاد

۲۲ آبان ،

suarezjubel800-1352656976.jpg

چلسی در آخرین بازی هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس برابر لیورپول متوقف شد.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با انجام سه دیدار هفته یازدهم لیگ برتر به پایان رسید که در مهم‌ترین آنها چلسی با تساوی یک بر یک مقابل لیورپول متوقف شد تا با توجه به پیروزی منچسترسیتی برابر تاتنهام به مکان سوم جدول سقوط کند.

در این دیدار که در ورزشگاه استمفوردبریج برگزار شد بازیکنان چلسی آغازی توفانی داشتند و از همان ابتدا توپ و میدان را در دست گرفتند. در دقیقه ۲۰ جان تری با ضربه سر کرنر ارسالی را وارد دروازه قرمزپوشان آنفیلد کرد. شاگردان “برندان راجرز”، سرمربی لیورپول پس از دریافت گل تا حدودی به خود آمده و به بازی هجومی روی آوردند اما نتوانستند خطری جدی را روی دروازه پتر چک خلق کنند. در دقیقه ۳۹ جان تری که پس از چهار بازی محرومیت در ترکیب چلسی قرار گرفته بود، به سبب تکل شدید سوآرس، مهاجم اروگوئه‌ای لیورپول مصدوم و تعویض شد. در ادامه نیمه اول اگر چه بازیکنان لیورپول بیشتر مالکیت توپ را در اختیار داشتند اما نتوانستند به گل برسند و در نهایت بازی با همین نتیجه به پایان رسید.

با آغاز نیمه دوم این بازیکنان لیورپول بودند که بازی را بهتر آغاز کرده و با حرکات انفجاری و روبه‌جلوی جرارد چندبار دروازه آبی پوشان را تهدید کردند اما ضربه‌های نهایی سوآرس و رحیم استرلینگ از دقت کافی برخوردار نبود. راجرز در دقیقه ۵۹ سوسو را به جای نوری شاهین که شب کم فروغی را داشت، به بازی فرستاد. با آمدن این بازیکن حملات لیورپول برای زدن گل تساوی بیشتر شد و در نهایت بازیکنان این توانستند در دقیقه ۷۳ روی ضربه سر لوئیس سوآرس در صحنه‌ای مشکوک به آفساید گل تساوی را به ثمر رسانند.

شاگردان دی ماتئو با دریافت گل تساوی به بازی روبه‌جلو روی آوردند اما حملات پردامنه آنها جواب نداد و در نهایت بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

چلسی با این تساوی ۲۴ امتیازی شد و با توجه به پیروزی ۲ بر یک منچسترسیتی برابر تاتنهام به رده سوم جدول رده‌بندی سقوط کرد.

در دیگر دیدار برگزار شده نیوکاسل با یک گل مقابل میهمانش وستهام تن به شکست داد.

در جدول منچستریونایتد با ۲۷ امتیاز صدرنشین است. منچسترسیتی با ۲۵ امتیاز در رده دوم قرار دارد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.