توقیف دومین خودرو با سرعت سرسام آور +عکس

۱۹م اسفند ،

فرمانده پلیس راه استان مرکزی از توقیف یک دستگاه خودروی بنز سواری ، با سرعت بیش از ۲۳۰ کیلومتر در محور اراک- سلفچگان خبر داد.این خودرو که به عنوان دومین خودرو، با بیشترین سرعت غیر مجاز در کشور متوقف شده است دارای مبلغ ۱۲،۷۶۰،۰۰۰ ریال خلافی می‌باشد.

ممتازنیوز: فرمانده پلیس راه استان مرکزی از توقیف یک دستگاه خودروی بنز سواری ، با سرعت بیش از ۲۳۰ کیلومتر در محور اراک- سلفچگان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، در ساعت ۱۰:۳۰ صبح امروز، تیم گشت پلیس‌راه استان مرکزی ، مستقر در کیلومتر ۵۰ محور اراک – سلفچگان در حین کنترل سرعت خودروهای عبوری ، متوجه سرعت بیش از ۲۳۰ کیلومتری، یک دستگاه خودروی بنز سواری می شود.

بنابراین گزارش، وسیله نقلیه متخلف با سبقت گرفتن ازخودروی پلیس، بدون توجه به فرمان ایست مأموران پلیس‌راه، با حرکات مخاطره‌آمیز و نمایشی و لایی کشی‌های پی در پی از محل متواری و ماموران پلیس راه به تعقیب خودرو پرداختند.

سرهنگ «مهدی حسنی» فرمانده پلیس‌راه استان مرکزی با گفت: خودروی بنز مورد نظر ، در طول مسیر با وارد کردن خسارت به چند دستگاه وسیله نقلیه، طی چندین نوبت قصد زیر کردن مأموران انتظامی را داشت که در نهایت با اقدام به موقع مأموران، وسیله نقلیه در میدان امام خمینی (ره) شهر اراک متوقف و ۲ سرنشین آن ، دستگیر شدند.

وی اضافه کرد : در بازرسی از داخل خودرو ، مقادیری ماده مخدر از نوع شیشه به همراه یک عدد پایپ استعمال مواد مخدر کشف شد.

سرهنگ حسنی خاطرنشان کرد: این خودرو که به عنوان دومین خودرو، با بیشترین سرعت غیر مجاز در کشور متوقف شده است دارای مبلغ ۱۲،۷۶۰،۰۰۰ ریال خلافی می‌باشد.


..
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.