توقیف تولید بتن آماده غیر استاندارد در خوزستان

گردآوری توسط گروه عمران ممتازنیوز

http://www.bananews.ir/مدیرکل استاندارد استان خوزستان از محکومیت تولیدکننده بتن آماده غیراستاندارد در این استان خبر داد.

به گزارش ممتاز (BanaNews.ir) رضا دهدشتی‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: تولید کالای مرغوب و با کیفیت رمز ماندگاری تولیدکنندگان در بازار است و این اداره کل همکاری لازم با واحدهای تولیدی و خدماتی در این خصوص را در اولویت‌های کاری خود قرار داده است و در صورت ملاحظه عدم‌رعایت ضوابط کیفی و استانداردها با واحدهای متخلف برخورد قانونی را صورت خواهد داد و در همین راستا در بازرسی‌های بعمل آمده توسط کارشناسان این اداره کل، یک واحد تولیدکننده بتن آماده در شهرستان آبادان بدلیل مغایرت با استانداردهای ملی و جعل علامت استاندارد مربوطه توقیف شد.

وی افزود: به دنبال توقیف دستگاه بچینگ تولید بتن آماده این کارخانه، موضوع از سوی دایره حقوقی اداره کل برای رسیدگی به مراجع قضایی ارجاع شد که پس از رسیدگی، متهم به تحمل دو سال حبس تعزیری و پرداخت ۵۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

مدیرکل استاندارد خوزستان به واحدهای تولیدکننده آجر، بلوک دیواری سبک، تیرچه و بلوک سقفی، تیرچه با جان باز (تیرچه کرومیدی) و کلیه تولیدکنندگان مصالح ساختمانی اخطار داد با توجه به اجباری‌بودن استاندارد محصولات ساختمانی برای تشکیل پرونده و دریافت نشان استاندارد اقدامات لازم را انجام دهند.

دهدشتی‌زاده از شهروندان خواست در صورت ملاحظه هرگونه موارد مشکوک یا با کیفیت پایین‌تر از حد استاندارد مراتب را با تلفن ۱۵۱۷ سامانه رسیدگی به شکایات مردمی اداره کل استاندارد خوزستان در میان بگذارند.

بنانیوز – ممتاز، خبرها صنعت ساختمان کشور، عمران – معماری – شهرسازی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.