توقیف خودرو با خلافی ۳۶میلیون ریالی

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 توقیف خودرو با خلافی 36میلیون ریالی

توقیف خودرو با خلافی ۳۶میلیون ریالی

ممتازنیوز: پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قم یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ را با بیش از ۳۶ میلیون ریال خلافی روانه پارکینگ کرد.

به گزارش ممتازنیوز، اردشیر جمشیدی‌راد گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون، بیش از ۲۲۳ دستگاه خودرو به علت داشتن خلافی بالای ۱۰ میلیون ریال توقیف و روانه پارکینگ شده‌اند.

وی ادامه داد: روز گذشته یک دستگاه سواری پژو ۲۰۶ پس از استعلام از سیستم به دلیل داشتن جریمه پرداخت نشده به مبلغ ۳۶ میلیون و ۳۵۰ هزار ریال توسط تیم گشت پلیس راه قم کاشان متوقف و به پارکینگ منتقل شد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قم تاکید کرد: چنانچه جریمه خودروها بیش از ۱۰ میلیون ریال باشد برابر ماده هشت قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی با توجه به ابلاغ قبلی پلیس راهنمایی و رانندگی خودرو توقیف می‌شود.

گزارشات دلار کانادا

در حال حاضر قیمت دلار کانادا چقدر می باشد؟

در حال حاضر قیمت هر دلار کانادا ۳۸۱,۰۰۰ ریال می باشد

قیمت دلار کانادا نسبت به دیروز کاهش یا افزایش یافته است؟ چه مقدار؟

قیمت دلار کانادا نسبت به روز گذشته ۰ ریال یافت

بالاترین قیمتی که در بازار امروز برای دلار کانادا به ثبت رسید چقدر بوده است؟

۳۸۱,۶۰۰ ریال

قیمت دلار کانادا نسبت به هفته گذشته چقدر تغییر کرده است؟

هر دلار کانادا در روزهای مشابه هفته گذشته یعنی در تاریخ شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲  با رقم ۳۸۲,۵۰۰ ریال داد و ستد شده بود که مقایسه قیمت روز جاری با آن، بیانگر کاهش 0.39 درصدی یا ۱,۵۰۰ ریال دلار کانادا نسبت به هفته گذشته می باشد.

قیمت دلار کانادا نسبت به ۳ ماه گذشته چقدر تغییر کرده است؟

هر دلار کانادا در روزهای مشابه سه ماه گذشته یعنی در تاریخ پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۲  با رقم ۳۷۱,۸۰۰ ریال داد و ستد شده بود که مقایسه قیمت روز جاری با آن، بیانگر افزایش 2.47 درصدی یا ۹,۲۰۰ ریال دلار کانادا نسبت به سه ماه گذشته می باشد.

قیمت دلار کانادا نسبت به سال گذشته چقدر تغییر کرده است؟

هر دلار کانادا در روزهای مشابه سال گذشته یعنی در تاریخ پنجشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۱  با رقم ۲۶۱,۲۰۰ ریال داد و ستد شده بود که مقایسه قیمت روز جاری با آن، بیانگر افزایش 45.86 درصدی یا ۱۱۹,۸۰۰ ریال دلار کانادا نسبت به سال گذشته می باشد

سود روزانه سرمایه‌گذاری در دلار کانادا چقدر برآورد می‌شود؟

در صورتی که دیروز بخشی از سرمایه خود را به دلار کانادا تبدیل کرده بودید این اقدام موجب افزایش سرمایه شما به میزان ۰٫۶۶۰۵۰۲ درصد می گردید.

سود سه ماهه سرمایه گذاری در دلار کانادا چقدر برآورد می شود؟

در صورتی که سه ماه پیش یعنی در تاریخ  پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ بخشی از سرمایه خود را به دلار کانادا، تبدیل کرده بودید این اقدام موجب افزایش سرمایه شما به میزان ۲٫۴۷ درصد می گردید.

سود سالانه سرمایه گذاری در دلار کانادا چقدر بوده است؟

در صورتی که یک سال پیش یعنی در تاریخ  پنجشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۱ بخشی از سرمایه خود را به دلار کانادا، تبدیل کرده بودید این اقدام موجب افزایش سرمایه شما به میزان ۴۵٫۸۶ درصد می گردید.

آیا در یک ماهه اخیر، سرمایه‌گذاری در دلار کانادا نسبت به سکه سودمندتر بوده یا خیر؟

خیر، چرا که در بازه زمانی یک ماهه، قیمت سکه، افزایش 2.84 درصدی را تجربه کرده در حالیکه قیمت دلار کانادا، 2.25 درصد کاهش داشته است.

آیا در یک ماهه اخیر، سرمایه‌گذاری در دلار کانادا نسبت به بیت‌کوین سودمندتر بوده؟

خیر، چرا که در بازه زمانی یک ماهه، قیمت بیت کوین، افزایش 36.98 درصدی را تجربه کرده در حالیکه قیمت دلار کانادا،  2.25 درصد کاهش داشته است.

توضیح: بیت‌کوین یک ارز دیجیتال است که می توانید قیمت، نمودار، آرشیو و سایر داده‌ها و اطلاعات آن را از پروفایل بیت‌کوین مشاهده نمایید.

آیا در یک ماهه اخیر، سرمایه‌گذاری در دلار کانادا نسبت به شیبا سودمندتر بوده یا خیر؟

خیر، چرا که در بازه زمانی یک ماهه، قیمت شیبا، افزایش 14.28 درصدی را تجربه کرده در حالیکه قیمت دلار کانادا،  2.25 درصد کاهش داشته است.

توضیح: شیبا یک ارز دیجیتال است که می توانید قیمت، نمودار، آرشیو و سایر داده‌ها و اطلاعات آن را از پروفایل شیبا مشاهده نمایید.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.