توقیف سمند با ۴۵میلیون ریال خلافی

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 توقیف سمند با 45میلیون ریال خلافی

توقیف سمند با ۴۵میلیون ریال خلافی

یک دستگاه خودرو سمند دارای خلافی بیش از ۴۵ میلیون ریال توسط ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان فیروزکوه شرق تهران توقیف و به پارکینگ انتقال داده شد.

به گزارش ممتازنیوز، سرهنگ شیخ مراد مرادی فرمانده انتظامی شهرستان فیروزکوه گفت: ماموران گشت راهنمایی و رانندگی هنگام کنترل خودروها در معابر و محورهای درون شهری و رویت تخلفات یک دستگاه خودرو سمند، آن را متوقف و سوابق آن را مورد بررسی قرار دادند.
وی افزود: در بررسی و با استعلام سوابق تخلفات خودرو مشخص شد، خودرو دارای ۱۱۳ مورد تخلف پرداخت نشده به مبلغ ۴۵ میلیون و ۷۰ هزار ریال خلافی بوده و تا کنون اقدام به پرداخت خلافی‌های خود نکرده است.
این مقام انتظامی با اشاره به توقیف خودروهای بالای ۱۰ میلیون ریال خلافی اضافه کرد: در نهایت پلیس راهنمایی و رانندگی این شهرستان خودرو را توقیف و به پارکینگ منتقل کردند.
به گزارش ایسنا، سرهنگ شیخ مراد مرادی در پایان از رانندگان خواست به قوانین جاده‌ای و راه‌ها که خود حافظ جان راننده، سرنشینان و خودروهای دیگر است احترام بگذارند و سعی نکنند با تخلفات مکرر و پی در پی باعث ایجاد حوادث دلخراش که مرگ یک یا چند نفر را منجر می‌گردد، شوند.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.