توقیف شاهزاده سعودی به دلیل بدهی ۶ میلیون دلاری هتل! + عکس

یک شاهزاده زن عربستان سعودی که با ۶۰ همراه تلاش می کرد بدون پرداخت صورتحساب، هتل محل اقامتش در پاریس را ترک کند با دخالت پلیس و کارمندان هتل ناکام ماند.

 

shahzadeh

 

 به گزارش “۱ پارس” به نقل از عصر خبر و به نقل از روزنامه فرانسوی “لو پاریزین”، خانم “مها السدیری” شاهزاده سعودی و همسر مطلقه ولیعهد عربستان تلاش کرد بدون پرداخت صورت حساب ۶ میلیون یورویی، به همراه ۶۰ نفر همراه، هتل مجلل “شانگری لا” را ترک کند. شاهزاده مها، سومین همسر شاهزاده نایف بن عبدالعزیز ۷۸ ساله ولیعهد و وزیر کشور عربستان سعودی است که از یکدیگر جدا شدند.

 

hotel

 

شاهزاده “مها” و ۶۰ نفر همراهش از روز ۲۳ دسامبر گذشته در طبقه هفتم این هتل اقامت داشت. پس از توقیف این شاهزاده و همراهانش، با سفیر عربستان سعودی در پاریس تماس گرفته شد. صورتحساب او در این هتل به رقم ۱۶ میلیون یورو رسیده بود که بخشی از آن قبلا پرداخت شد و ۶ میلیون یورو باقی مانده است. پس از توقف ناگهانی واریز پول از سوی ولیعهد عربستان برای همسر مطلقه اش، او تصمیم گرفت به هتل “رویال موناکو” پاریس تحت مالکیت دولت قطر جابه جا شود.

 

وی فکر می کرد این هتل در زمینه پرداخت هزینه های اقامت با تساهل بیشتری برخورد خواهد کرد. این شاهزاده سعودی در سال ۲۰۰۹ نیز با اتفاقی مشابه روبه رو شد و پس از رسیدن صورتحساب اقامت خود و همراهانش در هتل مجلل “جرج پنجم” به رقم ۱۵ میلیون یورو، تلاش کرد بدون تسویه حساب، هتل را ترک کند که توسط پلیس متوقف شده بود. گفتنی است شاهزاده “مها”به دلیل داشتن مصونیت دیپلماتیک، با مشکلات قضائی روبه رو نشد.

حوادث

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.