توقیف مازراتی با ۳۰ کیلو شیشه

گردآوری شده توسط گروه خودرو ممتازنیوز

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا از تولید ۶ هزار تن مواد در افغانستان، تلاش برای ناامن شدن دریا برای قاچاقچیان و توقیف مازراتی با ۳۰ کیلو شیشه خبر داد.

سردار مؤیدی در ادامه نشست خبری خود دربارهٔ امحاء ۵۰۰ تن مواد مخدر در سال جاری گفت: بخشی از این مواد امحاء شده و بخش دیگر در سال آینده امحاء می‌شود.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر با اشاره به افزایش تولید مواد مخدر در افغانستان تصریح کرد: طبق آمار سازمان ملل در سال ۲۰۲۴ ، ۶۰۰۰ تن تریاک در افغانستان تولید شده است اما اطلاعات ما رقم بالاتری را نشان می‌دهد.

وی افزود: با تلاش همکاران ما در مرز و حاشیه مرز در جهت تغییر مسیر مواد مخدر که اتفاقاً در بیانیه سیاسی قید شده است، مسیر مواد مخدر از خشکی به دریا تغییر یافته که حاکی از موثر بودن ماموریت‌های ناجا و برنامه‌های هدفمند آن است.

وی اذعان داشت: تلاش می‌کنیم دریا هم ناامن شود، البته مسیر دریا گسترده و نیازمند عزم منطقه‌ای و جهانی است.

سردار مؤیدی از توقیف یک دستگاه خودروی مازراتی که حامل ۳۰ کیلو شیشه بود، خبرداد و افزود: این خودرو در اختیار مراجع قضایی قرار داده شد، املاک بسیاری از بالای شهر نیز در اختیار ستاد مبارزه با مواد مخدر قرار گرفته است.

وی همچنین از دستگیری چند قاچاقچی کوکائین خبرداد و گفت: چند روز پیش محموله کوکائین که از کشورهای جنوب امریکا در حرکت بود با همکاری پلیس امارات این فرد بولیویایی که متأسفانه با تعدادی ایرانی همراه بود، دستگیر شد و ۷ کیلو کوکائین از آنها کشف شد.

وی تصریح کرد: پلیس در تعطیلی نوروز نیز با جرائم اجتماعی بویژه مواد مخدر برخورد خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران در راستای حفظ ارزش‌ها و سرمایه اصلی خود یعنی جامعه، تصمیم‌گیری می‌کند و قوانین ما برای خودمان و اتباعمان قابل قبول است.

پایان خبر/

تاریخ ارسال : چهارشنبه ۲۸ اسفند ماه
ساعت ارسال : ۱۰:۴۵


Machinemag.com News
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.