توقیف هفته نامه محلی به سبب انتقاد از محرومیت شلمچه!

۱۱م آذر ،

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

یک نشریه استانی به سبب انتشار یافتن مطلبی در انتقاد از کمبود امکانات منطقه شلمچه توقیف شد.

به گزارش عصر ایران، هفته نامه “نصیر بوشهر” با حکم دادستان بوشهر توقیف شد و از انتشار یافتن باز ایستاد.

دلیل این توقیف انتشار یافتن متنی دربارهٔ کمبود امکانات منطقه شلمچه در مرز ایران و عراق ذکر شده است.

پس از انتشار یافتن این متن ، بعضی ، آن را مصداق توهین به ارزش های دفاع مقدس دانستند اما مدیرمسؤل این نشریه این موضوع را تکذیب کرد و گفت که هدف از انتشار یافتن این متن صرفا انتقاد از کمبود امکانات در منطقه شلمچه بوده است.

حسن لاوری مدیر مسئول هفته نامه نصیر بوشهر در این باره به پایگاه خبری “خلیج فارس” گفت: مطلب سفرنامه ای به کربلا به قلم “محمد سرخوش” در این نشریه پیرامون نبود امکانات لازم برای بازدیدکنندگان و زائران مناطق عملیاتی دفاع مقدس انتقادی بود و نه توهین کننده، چرا که وی از اشخاص متدین شهر است و سابقه حضور در جبهه را داشته، ضمن اینکه بنده نیز در کنار همرزمان شهیدم در منطقه عملیاتی شلمچه از ناحیه سر و گردن، شکم، دست و دو پا مجروح شده ام و مخالف اهانت به دوستان شهید و خاطرات قبل ام هستم.

وی ادامه داد: “محمد سرخوش” نویسنده مطلب “مشاهدات عینی در سفر به کربلا”، بوده که یکی از متدینین شهر بوشهر و از رزمندگان دفاع مقدس است که هدفش از ذکر مطلب فوق رسیدگی به آن منطقه و احداث استراحتگاه و خوابگاه برای زائرین بوده و هیچ قصد و هدفی به منظور توهین و اهانت در کار نبوده است.

لاوری اضافه کرد: هشت سال دفاع مقدس و شلمچه یادآور خاطرات دوستان شهیدمان است و کسی به خودش و خاطراتش توهین نمی کند. متأسفانه به سبب سوء تفاهم عده ای از مطلب آقای محمد سرخوش که در شماره اخیر نصیر بوشهر درج شده، جوسازی و شلوغ کاری ها در استان ایجاد شده که نشان از پیگیری اهداف خاصی دارد.

وی بیان کرد: امیدوارم دوستانی که غوغاسالاری می کنند بدانند که سرخوش و لاوری از رزمندگان دفاع مقدس بوده اند و مطلب مزبور از دیدگاه انتقادی جهت رسیدگی و توجه بیشتر به این مناطق نوشته شده بوده و هدف اهانت نبوده است.


خبرگزاری انتخاب |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.