توقیف هفت خودرو با خلافی بیش از یکصد میلیون ریال

۱۵م دیماه ،

توقیف هفت خودرو با خلافی بیش از یکصد میلیون ریال

رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از توقیف هفت دستگاه خودرو سواری و کامیون با خلافی بیش از یکصد و شش میلیون ریال طی شابه روز قبل در جنوب، شمال و شرق تهران بزرگ خبر داد.

به نقل از ایسنا، سرهنگ سعید اسماعیلی ضمن اشاره به توقیف این تعداد خودرو در تشریح چگونگی توقیف این وسایل نقلیه گفت:ساعت ۶:۴۵ روز ۱۲ دی ماه ماموران راهور منطقه ۱۶ پایتخت هنگام گشت‌زنی در محور آزادگان به یک دستگاه کامیون بنز مشکوک شده و پلاک آن را از طریق سامانه اجرائیات استعلام کردند که در ادامه مشخص شد خودرو یک میلیون و۳۲۱ هزار تومان خلافی دارد به همین منظور بلافاصله خودرو توقیف و طی صورتجلسه‌ای به نزدیکترین پارکینگ منتقل شد.

وی اضافه کرد: هنوز چند دقیقه‌ای از توقیف کامیون مذکور نگذشته بود که یکی از واحدهای گشتی راهور منطقه ۱۶ هنگام گشت زنی در حوالی شهرک صالح آباد به یک دستگاه کامیون ولوو مشکوک شده و خودرو را متوقف و پس از استعلام پلاک خودرو مشخص می گردد خودرو یک میلیون و ۱۱۸هزار تومان خلافی دارد که بلافاصله به نزدیکترین پارکینگ منتقل می‌گردد.

رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ افزود: ساعاتی بعد این بار ماموران راهور منطقه ۷ شهر تهران هنگام گشت زنی در حوالی میدان سپاه به یک دستگاه خودرو پراید مشکوک شده و خودرو را متوقف و ضمن استعلام پلاک آن درمی یابند خودرو یک میلیون و ۱۱۴هزار تومان خلافی دارد که خودرو توقیبف و به پارکینگ منتقل می گردد.

اسماعیلی با اشاره به اینکه روز ۱۲ دیماه برای کارکنان راهور منطقه ۷ تهران روز پرکاری بود تصریح کرد:ساعت ۹ صبح دوازدهم دیماه ماموران راهور منطقه ۷ شهر تهران هنگام گشت زنی در تقاطع مطهری – شریعتی به یک دستگاه کامیون آمیکو مشکوک شده و خودرو را متوقف و ضمن استعلام پلاک آن مشخص می گردد،خودرو یک میلیون و ۱۰ هزار تومان خلافی دارد که خودرو توقیف و به پارکینگ منتقل می گردد.

وی به پایگاه اینترنتی پلیس گفت: ساعت ۹ و ۵۵ دقیقه صبح دوازدهم دیماه اکیپ دیگری از ماموران راهور منطقه ۷ شهر تهران هنگام گشت زنی در تقاطع سهروردی و بهشتی به یک دستگاه خودرو پراید مشکوک شده و خودرو را متوقف کرده و ضمن استعلام پلاک آن درمی یابند خودرو سه میلیون و ۹هزار تومان خلافی دارد که خودرو توقیف و به پارکینگ منتقل می گردد.

رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از توقیف یک دستگاه خودرو زانتیا در حوالی میدان سپاه یاد کرد و افزود:ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه روز قبل ۱۲ دیماه یک دستگاه خودرو زانیتا نقره ای رنگ که در حال تردد بود به سبب خلافی یک میلیون و ۸۹۶ هزار تومانیش توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

وی در پایان از توقیف و انتقال به پارکینگ یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ با خلافی یک میلون و ۹۰هزار تومان در محدوده میدان قندی اشاره کرد خاطرنشان کرد: بر اساس آموزشهای ارائه شده به ماموران پلیس راهور تهران بزرگ و برابر دستورات صادره از سوی رده فرماندهی برخورد شدید با رانندگانی که مرتکب تخلفات اتفاق ساز می شوند در دستور کار این پلیس قرار داد و به جد نیز پیگیری می گردد.

جمعه ۱۵ دى   ۱۳:۱۳

منبع:عصرخودرو
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.