توقیف پراید با ۱۷۰ کیلومتر سرعت در جاده ها

یک دستگاه خودروی پراید که با سرعت ۱۷۰ کیلومتر درساعت در محور نطنز – بادرود در حرکت بود توسط تیم کنترل سرعت پلیس راه توقیف شد.

به گزارش مهر، سرهنگ علی نیکبخت رئیس پلیس راه استان اصفهان با اعلام این خبر اظهار داشت: روز گذشته تیم کنترل سرعت پلیس راه حین نظارت بر محور نطنز – بادرود متوجه عبور یک دستگاه خودروی پراید با سرعت مخاطره آمیز ۱۷۰ کیلومتر در ساعت شده که بلا فاصله آن را متوقف کردند.

وی افزود: در این خصوص خودرو توقیف و راننده آن جهت شرکت در کلاسهای آموزشی و هشداری و اخذ تعهد به پلیس راه استان انتقال داده شد.

سرهنگ نیکبخت عنوان داشت: براساس قانون جدید راهنمایی و رانندگی کسانی که مرتکب سرعت غیر مجاز و مخاطره آمیز شوند خودروی آنها توقیف شده و با ۱۰۰ هزار تومان جریمه نقدی اعمال قانون می شوند و ۱۰ نمره منفی نیز به آنان اختصاص می یابد.

وی خاطر نشان کرد: استان اصفهان دارای بیشترین آزاد راههای کشور است که همین امر رانندگان را به انجام سرعتهای زیاد تحریک می کند و باعث بروز حوادث ناگواری می شود.

سرهنگ نیکبخت به رانندگانی که قصد عبور از جاده های استان اصفهان را دارند توصیه کرد، به منظور جلویگری از بروز حوادث ناگوار هنگام رانندگی همواره استفاده از سرعت مطمئنه را سرلوحه کار خود قرار دهند.


اخبار جامعه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.