توقیف چهارمین محموله ۵ تنی مرغ زنده در رودسر

به گفته وی، این محموله در دو کامیونت حمل مرغ و طیور قرار داشت و با توجه به غیر قانونی بودن خروج آن از استان توقیف شده است.

فارس: سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت رودسر گفت: برای چهارمین بار متوالی جلوی خروج یک محموله پنج تنی مرغ زنده از گیلان در رودسر گرفته شد.

 محمد علی حسین‌نیا پیش از ظهر امروز در جلسه صنعت، معدن و تجارت این شهرستان از توقف یک محموله پنج تنی مرغ در رودسر خبر داد.

وی اظهار کرد: با همکاری نیروی انتظامی و تعزیرات حکومتی این شهرستان یک محموله ۵ تنی مرغ زنده در هنگام خروج از گیلان در منطقه چابکسر شهرستان رودسر توقیف شد.

به گفته وی، این محموله در دو کامیونت حمل مرغ و طیور قرار داشت و با توجه به غیر قانونی بودن خروج آن از استان توقیف شده است.

سرپرست صنعت، معدن و تجارت گیلان، با بیان اینکه پس از توقیف این محموله پرونده تخلف برای متخلفان صادر شده است، ابراز کرد: متخلفان برای صدور حکم به تعزیرات حکومتی شهرستان رودسر معرفی شدند.

وی تصریح کرد: مرغ‌های توقیف شده پس از آماده‌سازی برای طبخ در کشتارگاه‌های صنعتی در بین واحدهای صنفی شهرستان رودسر توزیع می‌شود تا با نظارت بازرسان این اداره با نرخ مصوب هر کیلو ۴ هزار و ۷۰۰ تومان برای مصرف عموم عرضه شود.

حسین‌نیا، با اشاره به اینکه این چهارمین مرتبه در روزهای اخیر است که محموله‌های غیر قانونی مرغ هنگام خروج از استان در چابکسر توقیف می‌شود، اذعان کرد: تا کنون در این چهار مرحله مجموعا از خروج حدود ۲۲ تن مرغ زنده از شهرستان رودسر به خارج از استان جلوگیری به عمل آمده است.


عصر ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.