توقیف ۴ هزار خودرو دودزا

این خبر امروز جمعه ۱۹م آبان در پورتال خبری ممتاز نیوز از منبع ذکر شده در انتهای خبر، بازنشر گردیده است

توقیف ۴ هزار خودرو دودزا

عصر خودرو : جانشین رئیس پلیس راهور تهران با اعلام اینکه در هفت ماهه امسال چهار هزار خودرو به سبب نداشتن معاینه فنی و دودزا بودن توقیف شده اند،گفت: طرح تشدید برخورد با این خودروها آغاز شد.

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از عصرخودرو به نقل از مهر سرهنگ جمال بذرافشان  اظهار داشت: با توجه به بروز پدیده وارونگی هوا در پایتخت و برگزاری جلسه کمیته کاهش الودگی هوا در هفته گذشته، پلیس راهور نیز طرح ویژه ای را به اجرا گذاشته و با خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی برخورد می نماید.
وی ادامه داد: در این طرح خودروهای فاقد معاینه فنی اعمال قانون شده و خودروهای دودزا شخصی و دولتی تا وقت رفع نقص توقیف می شوند. پلاک این خودروها فک و آنها با پلاک ویژه تعمیرگاه به مراکز مجاز می روند تا رفع نقص فنی شوند.
به گفته جانشین رئیس پلیس راهور تهران، در هفت ماهه اول امسال سه هزار خودرو فاقد معاینه فنی و دودزا اعمال قانون شده و چهار هزار خودرو نیز تاکنون توقیف شده اند. همچنین پلیس بدون اغماض با خودروهای متخلف برخورد می نماید.
بذرافشان با اعلام اینکه کنترل ورودی های طرح زوج و فرد و ترافیک تشدید می گردد افزود: ماموران با اجرای طرح تشدید این ورودی ها را کنترل نموده و متخلفان اعمال قانون می شوند زیرا ورود کمتر خودروها به محدوده مرکزی شهر در کاهش آلودگی موثر است.

جمعه ۱۹ آبان   ۱۲:۲۰

منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.