توقیف ۴۰ شناور حامل سوخت قاچاق

توقیف 40 شناور حامل سوخت قاچاق

توقیف ۴۰ شناور حامل سوخت قاچاق

ممتازنیوز: جانشین فرماندهی انتظامی استان هرمزگان از اجرای طرح پاکسازی بندر کلاهی میناب از قاچاق سوخت و توقیف ۴۰ شناور خبرداد.

سرهنگ احمد دادستانی در این باره گفت: در پی مطالبات مردم شهرستان میناب مبنی بر مبارزه جدی با قاچاق سوخت، فرماندهی انتظامی استان هرمزگان با همکاری فرماندهی دریابانی استان طرح مبارزه با قاچاق سوخت را در بندر کلاهی شهرستان اجرا کرد.
وی افزود: مأموران با انجام کار اطلاعاتی و در یک اقدام منسجم، افرادی را که با خودرو و شناورهای خود اقدام به قاچاق سوخت کرده بودند را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی نسبت به توقیف خودرو و شناور آنان اقدام کردند.
جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: مأموران در اجرای این طرح ۴۰ فروند شناور، ۹ دستگاه خودرو و ۱۶ دستگاه موتورسیکلت که در امر جابجایی و قاچاق سوخت فعالیت داشتند را توقیف و بیش از ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق را نیز کشف و ضبط کردند.
دادستانی دیگر کشفیات و دستاوردهای این طرح را کشف ۹ دستگاه موتور پمپ ویژه تخلیه سوخت، ۱۸عدد انواع مخازن در ابعاد مختلف، مقادیری شیلنگ مخصوص تخلیه و بارگیری سوخت و مقداری موادمخدر از نوع حشیش به همراه آلات و ادوات استعمال عنوان کرد.
بنابر اعلام پلیس هرمزگان، وی با قدردانی از تعامل مردم با پلیس در اجرای طرح تصریح‌کرد: اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت و پاکسازی نقاط آلوده استان به‌ویژه شهرستان میناب همچنان تا رضایت کامل مردمی ادامه دارد و پلیس با قاطعیت با افراد فرصت‌طلب و سودجو برابر قانون برخورد می‌کند.


پرشین خودرو | RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.