تولد “صبح جمعه با شما” از دوشنبه

۲۱اردیبهشت،

طی توافقاتی با مدیران رادیو و معاونت صدا، به امید خدا ضبط تازه “جمعه ایرانی” فرزند “صبح جمعه با شما” روز دوشنبه ۲۳ اردیبهشت آغاز می گردد.

سعید توکل تهیه کننده “جمعه ایرانی” با اشاره به اولین ضبط این برنامه در سال ۹۲ در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیونممتازنیوز، گفت: دوشنبه ۲۳ اردیبهشت سال جاری، ‌ضبط مجدد “جمعه ایرانی” آغاز می گردد.

وی با اشاره به جلسات خود با معاونت صدای جمهوری اسلامی تصریح کرد: طی جلساتی که با معاونت صدا و مدیر شبکه رادیویی ایران داشتیم به تفاهماتی رسیدیم.

توکل اظهار داشت: به دنبال گفتگوها و تفاهمات، ضبط مجدد “جمعه ایرانی” با توکل به خداوند، دوباره آغاز می گردد و نیز ادامه پیدا خواهد کرد.

تهیه کننده برنامه رادیویی “جمعه ایرانی” با اشاره به گذشت ۱۰ سال از عمر این برنامه مفرح، گفت: ۱۳ تیر ماه ۱۳۸۲ تولد فرزند “صبح جمعه با شما” بود و اکنون بعد از گذشت ۱۰ سال و نیز با سپری شدن ایام نوروز و با توجه به تأخیر پیش آمده در ضبط “جمعه ایرانی”، با حمایت مسئولان کار خود را آغاز می کنیم.

توکل در خصوص حمایت مسئولان و نیز اسپانسرها، تصریح کرد: به امید خدا با حمایت مسئولان و نیز حمایت کنندگان مالی و اسپانسرها ضبط برنامه را پیش می بریم چون تیم “جمعه ایرانی” سالهاست که از رادیو بودجه ای را دریافت نمی کند.

وی افزود: علیرغم اینکه “جمعه ایرانی” جزو پرمخاطب ترین و پرهزینه ترین برنامه های رادیویی است از سالها پیش توافق شده که با اسپانسرها کار را پیش ببریم و دقایقی از برنامه را به آنها اختصاص دهیم تا از عهده دستمزد هنرمندان بزرگ این برنامه و نیز جوایز مردم برآییم.

توکل با اشاره به حمایت های سازمان صدا و سیما گفت: با وجود سختی ها و دشواری های ضبط چنین برنامه ای، از سازمان صدا و سیما انتظار حمایت و پشتیبانی را داریم تا مانع ها کنار رود و “جمعه ایرانی” بتواند مثل همیشه لحظاتی شاد را برای مخاطبان ایجاد کند.

وی خاطر نشان کرد: به امید خدا از روز دوشنبه ۲۳ اردیبهشت با حضور مردم اولین ضبط “جمعه ایرانی” آغاز می گردد./ی۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.