تولیدات بخش کشاورزی ۴٫۵ برابر شد


تولیدات بخش کشاورزی ۴٫۵ برابر شد

۱۳:۲۴ (چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت )
اخبار مرتبط
نسخه چاپی نسخه چاپی

وزیر جهاد کشاورزی گفت: میزان تولیدات بخش کشاورزی طی ۳۳ سال اخیر ۴٫۵ برابر شده است.

به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، صادق خلیلیان در جلسه شورای اداری شهرستان جغتای اظهار کرد: میزان تولید محصولات کشاورزی از ۲۵ میلیون تن قبل از پیروزی انقلاب به ۱۱۰ میلیون تن رسیده است.

وی از هدفمندی یارانه‌ها به عنوان راهی برای سوق دادن سرمایه‌های کشور به سمت اصلاح زیرساخت‌ها یاد کرد و افزود: این یارانه‌ها در بخش کشاورزی در زمینه هایی چون اصلاح سیستم‌های آبیاری صرف می‌شود.

وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: تشکیل کارگروهی در مرکز و نیز شهرستان‌های سراسر کشور با عنوان توسعه بخش کشاورزی با هدف شتاب بخشیدن به روند توسعه این بخش و کارآمد شدن تصمیمات صورت گرفته است.

وی از توزیع عادلانه اعتبارات در مناطق مختلف کشور به عنوان مشی دولت یاد و اظهار کرد: توسعه متوازن کشور و پرهیز از تجمع امکانات و تسهیلات در مناطق خاص در دولت باجدیت پیگیری می‌شود.

خلیلیان حضور گسترده مردم در انتخابات ۱۲ اسفند را گواهی دیگر بر همراهی آنان با اصول و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان و ابراز امیدواری کرد: همکاری نمایندگان مجلس نهم و دهم به برداشتن گام‌های بلندتری برای اعتلای کشور منجر شود.

مهدی هنرور، فرماندار جغتای نیز در این جلسه اراضی زیر کشت آبی شهرستان را ۳۲ هزار هکتار اعلام کرد و افزود: با همکاری منابع طبیعی ۱۵ هزار هکتار از اراضی قابل کشت منابع طبیعی در قالب طرح مهر ماندگار برای واگذاری آماده شده است.

وی با اشاره به قول مساعد رییس جمهور برای رسیدن سقف اعتبارات توسعه بخش کشاورزی شهرستان به ۱۳۴ میلیارد ریال تصریح کرد: مسوولان شهرستان با بهره گیری از امکانات موجود، مصمم به ایجاد جهش در بخش کشاورزی شهرستان هستند.

.

.

.

.

.

.

..

.

ایسنا


Foodna RSS Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.