تولید با کیفیت، هدف اصلی گروه صنعتی ایران خودرو است

چهارشنبه ۲۴ خرداد – ۰۴:۰۱:۱۳ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- گروه صنعتی ایران خودرو در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی با تولید خودروهای باکیفیت جایگاه خود را در عرصه خودروسازی کشور تثبیت می کند.     
به گزارش سرویس اقتصادی آریا، حسین نجاری قائم مقام تولید گروه صنعتی ایران خودرو در جریان نشست خبری با اصحاب رسانه در یازدهمین نمایشگاه بین المللی شیراز با بیان این که در سال تولید ملی میزان کیفیت و داخل سازی قطعات و خودروهای این شرکت افزایش می یابد، گفت: با تولید خودروهای جدید از جمله رانا و دنا جایگاه خود را در عرصه خودروسازی کشور تثبیت می کنیم.
در ادامه یکی از خبرنگاران در خصوص نحوه عرضه خودرو در سایت تولیدی ایران خودرو فارس سوالی را مطرح کرد که مهندس بابایی، معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو در پاسخ گفت: کلیه محصولات تولیدی در این سایت در استان فارس عرضه خواهد شد.
نجاری در پاسخ به سوال خبرنگاری دیگر که در خصوص انواع قیمت رانا پرسیده بود، تصریح کرد: خودروی جدید رانا در دو کلاس نیمه فول کم تر از ۱۵ میلیون تومان و مدل فول با قیمت بالای ۱۵ میلیون تومان عرضه خواهد شد.
وی همچنین خاطرنشان ساخت: این خودرو دارای کیفیت بالایی بوده و با خودروهای روز اروپایی برابری می کند.
قائم مقام تولید گروه صنعتی ایران خودرو  ادامه داد: برخی از خودروها به دلیل افزایش امکانات از قبیل نصب ترمز ای بی اس و کیسه هوا کمی افزایش قیمت داشته اند.
نجاری در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص تولید پژو ۲۰۶ افزود: بیش از ۹۰ درصد قطعات این خودرو در داخل تولید می شود و در آینده نیز میزان داخل سازی این خودرو افزایش می یابد.
وی با بیان این که در حال حاضر روزانه  ۱۰ دستگاه پژو پارس در ایران خودرو فارس تولید می شود، افزود: محصولات ایران خودرو فارس با کیفیت بالا تولید می شود و با برنامه ریزی های انجام شده میزان تولیدات نیز افزایش خواهد یافت.
قائم مقام تولید ایران خودرو در پاسخ به سوال خبرنگاری دیگر در خصوص ارتباط با قطعه سازان داخلی افزود: در حال حاضر با کلیه قطعه سازان و تایرسازان ارتباط داریم و اکثر نیازهای خود را از داخل کشور تهیه می کنیم.
نجاری ادامه داد: وانت تندر ۹۰ در نیمه دوم امسال تولید و وارد بازار می شود.
وی در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری در خصوص تولید قطعات رانا گفت: این خودرو با حدود  ۹۰درصد داخل سازی قطعات به تولید می رسد و در تلاشیم در شش ماه آینده این میزان را افزایش دهیم.
قائم مقام تولید ایران خودرو تاکید کرد:این خودرو، خودرویی متفاوت با برند ملی است.
نجاری همچنین در پاسخ به سوال خبرنگاری دیگر در خصوص تولید خودروی دنا گفت: تولید آزمایشی این خودرو پایان امسال شروع می شود و در سال ۹۲ نیز به تولید انبوه می رسد.
وی در خصوص میزان فروش گروه صنعتی ایران خودرو در سال گذشته گفت: این شرکت در سال ۹۰، بیش از ۱۲ هزار میلیارد تومان فروش داشته است و محوریت رتبه نخست این شرکت در فروش و ایجاد اشتغال بوده است.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۱۳۱۶۰۱۱۳۲۵۰


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.