تولید تله‌فیلم «یک خواب کوچولو» در مرکز گلستان

تولید تله‌فیلم «یک خواب کوچولو» در مرکز گلستان

جام جم آنلاین: تله فیلم یک خواب کوچولو به تهیه کنندگی و کارگردانی حسین عامری به سفارش صدا و سیمای مرکز گلستان تهیه و تولید شد.

ترویج فرهنگ بومی استان گلستان، فرهنگ شهادت و ایثار و همچنین نگاه به آداب و رسوم مردم استان در ماه محرم از جمله دلایل تولید این تله فیلم است.

در خلاصه این تله فیلم آمده است: مردی که مداح اهل بیت است به تازگی ازدواج کرده و بر اثر سانحه ی تصادف همسرش رو از دست می‌دهد به همین علت از خواندن برای امام حسین (ع) دست می‌کشد در مسیر داستان با افراد مختلفی آشنا می‌شود که باعث متحول شدن زندگی او می‌شوند.

در این تله فیلم ترکیبی از بازیگران ملی و بومی حضور دارند تا با تعامل یکدیگر زمینه تولید یک اثر با کیفیت به وجود آید. همچنین در ۲۵ لوکیشن سعی شده تا جذابیت‌های بصری و مناطق دیدنی استان به تصویر کشیده شود.

ارسطو خوش رزم، علیرضا پورمحمد، ویدا جوان، سیاووش ناظم و… از جمله بازیگرانی هستند که در این تله فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

نویسندگان: حسین عامری، نسیم باستانی/ مجری طرح: نسیم باستانی/ مدیر تصویربرداری: هاشم مرادی/ مدیر تدارکات: عابد رنجبر/ طراح گریم: پروانه پورمحمدی/ مدیر تولید: ابراهیم امیرخانی.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.