تولید رانا در ونزوئلا

گردآوری شده توسط گروه خودرو ممتازنیوز

به گزارش ایکوپرس، گویان اسپینوزا مدیرعامل شرکت ونیراتو در بازدید از خطوط تولید ایران خودرو با بیان این مطلب گفت: خودروسازی صنعتی پویا و درحال رشد و تکامل است و با توجه به تغییر سلایق مشتریان باید خودروهای جدیدی را به بازار معرفی کنیم. محصول جدید رانا از خودروهایی است که موردپسند مردم ونزوئلاست.

وی افزود: شرکت ونیراتو دارای ظرفیت تولید سالانه پنج هزار دستگاه خودرو است که تولید چهار هزار دستگاه خودرو در سال آینده میلادی در دستور کار این شرکت قرار دارد.

اسپینوزا افزود: سبب حضور ما در شرکت ایران خودرو و سایپا دست‌یابی به توافق برای افزایش تیراژ تولید است.

 مدیرعامل شرکت ونیراتو که محصولات ایران خودرو و سایپا را در ونزوئلا تولید می کند اظهار داشت: خودروی سمند در مدت شش سال، میان مردم ونزوئلا محبوبیت فراوانی به دست آورده است به گونه ای که از نیمه خردادماه تا اوایل مهرماه بیش از ۱۰ هزار تقاضا برای آن ثبت شده است.

وی تاکید کرد: میزان تقاضای واقعی بسیار بالاتر از این میزان است که امیدواریم با موافقت مدیرعامل ایران خودرو نیاز واقعی بازار را تامین کنیم.

مدیرعامل شرکت ونیراتو حضور در ایران خودرو را زمینه‌ساز بهره‌مندی از تجارت مدیران و کارشناسان این شرکت برای توسعه و رشد شرکت ونیراتو دانست و تاکید کرد: صنعت خودروسازی برای دولت ونزوئلا اهمیت فراوانی دارد، لذا این شرکت خواستار تداوم و گسترش همکاری ها برای تولید و عرضه محصولات جدید به بازار است.

اسپینوزا درخصوص صادرات محصولات تولیدی به کشورهای هم جوار ونزوئلا اظهار داشت: شرکت ونیراتو درحال بررسی و تحقیق برای صادرات محصولات تولیدی به کشورهای عضو مرکوسور و آلباست.

وی ادامه داد: سیاست دولت ونزوئلا حمایت از خودروسازان برای تولید و صادرات محصولات مطابق با استانداردهای این کشورهاست. وی افزود: ونیراتو دارای توان و پتانسیل لازم و کافی برای صادرات محصولات است.

وی به تاثیر این شرکت بر اشتغال و درآمد این کشور اشاره کرد و گفت:  تعداد ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم با هدف رشد و توسعه در این کارخانه مشغول کار می باشند.

 اسپینوزا افزود: به واسطه ایجاد این کارخانه علاوه بر اشتغال مستقیم، در بخش خدمات پس از فروش نیز تعداد زیادی از مردم مشغول خدمت می باشند. وی تاکیدکرد: ‌خودکفایی در تولید برخی قطعات خودرو در دستور کار شرکت ونیراتو قرار دارد که در صورت تحقق این امر ارز از کشور خارج نشده و همین عاملی برای اهمیت این صنعت برای دولت است.


IKCOPress
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.