تولید ملی باید با کسب ثروت حلال همراه باشد

یکشنبه ۱۷ اردیبهشت – ۰۳:۱۰:۰۶ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

عضو انجمن تولیدکننگان پروفیل یو.پی.وی.سی:

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- تشویق مردم به خرید کالاهای ایرانی در صورتی موفق خواهد بود که قوانین و مقررات الزام آوری در زمینه تولید با کیفیت و انطباق با استانداردهای روز دنیا، تدوین شود.
به گزارش سرویس اقتصادی آریا، محمد جواد اقدامیان عضو انجمن تولیدکننگان پروفیل یو.پی.وی.سی(UPVC)، با بیان این مطلب و با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» گفت: در شرایط حساس کنونی توجه به صنعت و تولید داخلی با هدف ایجاد اشتغال و دستیابی به خودکفایی یک ضرورت اجتناب ناپذیر محسوب می شود.
وی اظهار داشت: ایجاد چنین فضایی جلب اعتماد سرمایه گذاران و کارآفرینان بخش خصوصی را در پی خواهد داشت و چنانچه این هدف از سوی دستگاه های اجرایی با جدیت دنبال شود به سرعت می توان مشکلات موجود در بخش اشتغال را برطرف کرد.
اقدامیان تاکید کرد: تحقق شعار تولید ملی در صورتی موفقیت آمیز خواهد بود که کالاهای داخلی قابل رقابت با تولیدات کشورهای پیشرفته صنعتی دنیا بوده و رضایت مصرف کنندگان را نیز به همراه داشته باشد.
این عضو انجمن تولیدکنندگان پروفیل یو.پی.وی.سی با بیان اینکه طی سال های اخیر واردات گسترده کالاهای بی کیفیت خارجی فضای نا امنی را برای تولیدکنندگان داخلی ایجاد کرده است، افزود: توجه به مشکلات پیش روی تولیدکنندگان مانند تامین سرمایه در گردش، نوسازی خطوط تولید، انتقال دانش فنی روز دنیا و رفع دیگر موانع دست و پاگیر می تواند رشد اقتصاد کشور در سال تولید ملی را افزایش دهد.
رئیس هیئت مدیره شرکت ویستا بست، با اشاره به ضرورت تقویت فرهنگ عمومی در زمینه مصرف کالاهای داخلی اضافه کرد: وجود چنین دیدگاهی در سطح جامعه موجب می شود تا تولیدکنندگان نیز در سخت ترین شرایط خود را در برابر اقتصاد ملی متعهد دانسته و با اقداماتی ارزشی و جهادگرانه به فکر پیشرفت روز افزون تولید داخلی باشند.
عضو انجمن تولیدکنندگان پروفیل یو پی وی سی تصریح کرد: با وجود افزایش تحریم های خارجی امسال بهترین فرصت برای تولید کنندگان و سرمایه گذاران داخلی است تا به سمت تولید کالاهایی حرکت کنند که تاکنون شرایط تولید آنها کمتر مورد توجه بوده و طبیعی است که تحقق این هدف تنها با حمایت های همه جانبه دولت و دستگاه های اجرایی امکان پذیر است.
اقدامیان، با بیان اینکه تولید ثروت حلال نیز باید در بین فعالان اقتصادی کشور نهادینه شود اظهار کرد: در چنین شرایطی ضرورت ایجاب می کند که تولید ثروت های کاذب از طریق دلالی به امری مذموم و ناپسند در میان آحاد جامعه تبدیل شده و فرهنگ تولید ملی به عنوان یک ارزش و سکوی پرتاب تقویت شود.
رئیس هیئت مدیره شرکت ویستا بست در پایان خاطرنشان کرد: توجه به شعار تولید ملی زمینه تولید دانش و فناوری مورد نیاز تولیدکنندگان کشور را با ویژگی های بومی به همراه خواهد داشت و در درازمدت فضای کسب و کار مطمئنی را برای تولیدات کشور در بازارهای داخلی و خارجی ایجاد می کند.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۰۶۱۵۱۰۰۶۴۳۰


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.