تولید انبوه و برندسازی لازمه توسعه صنعت لوازم خانگی/ ارایه طرح حمایت از تولید ملی به مجلس

۱۴م آذر ،

چکیده: رئیس کمیسیون حمایت از تولید ملی از ارایه طرح حمایت از تولید ملی به مجلس خبر داد و گفت: تولید انبوه و برندسازی لازمه توسعه صنایعی همچون لوازم خانگی است.

حمیدرضا فولادگر در همایش توانمندی های صنعت لوازم خانگی تصریح کرد: با توجه به جمعیت جوان کشور و تعدد کشورهای همسایه هم اکنون بازار داخلی و خارجی مناسبی برای فروش محصولات لوازم خانگی ساخت داخل فراهم است.

وی ادامه داد: اما به سبب عدم برندسازی معتبر در صنایع داخلی این بازارها مورد هجوم رقبای خارجی قرار گرفته است.

فولادگر اظهار داشت: با ارتقای کیفی محصولات،‌ تولید انبوه و کاهش قیمت تمام شده می توانیم برندهای معتبری در حوزه لوازم خانگی به دنیا معرفی کنیم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: صنایع داخلی قادر به رقابت با رقبای پیشرفته خارجی خود نیستند مگر اینکه روش های تولید خود را به روز کنند و از تکنولوژی نوین دنیا بهره گیرند.

فولادگر اظهار داشت: بهترین راه مقابله با واردات تولید انبوه باکیفیت بالا از جانب تولیدکنندگان داخلی و حمایت دولت با  اجرای روش های تعرفه ای است.

رئیس کمیسیون حمایت از تولید ملی با اشاره به اینکه طرح حمایت از تولید ملی آماده شده افزود: طی روزهای آینده این طرح به مجلس ارایه می گردد.

فولادگر تصریح کرد: معافیت های مالیاتی بیمه ای و گمرکی برای تولیدکنندگان و راهکارهای تسهیل فرآیند تولید از پیشنهادهای مطرح شده در این طرح است که بخشی از مفاد بار مالی داشته و بخشی نیز تنها تسهیل گر امور تولید است.


ارانیکو – آخرین خبرها و مقالات
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.