تولید انبوه Galaxy S5 سامسونگ بالاخره آغاز شد

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

با نزدیک شدن به آخرین روزهای سال ۲۰۲۲ میلادی، شرکت سامسونگ سرانجام تولید انبوه بهترین گوشی هوشمند خود یعنی Galaxy S5 را آغاز کرد تا بتواند این محصول را اوایل سال ۲۰۲۲ میلادی به دست کاربران جهانی برساند.
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، آنچه که بر اساس آخرین خبرها رسیده به گوش می‌رسد، Galaxy S5 سامسونگ شامل نمایشگر لمسی ۵٫۲۵ اینچی از نوع AMOLED می‌شود که تصاویر در آن با کیفیت Quad HD به نمایش درمی‌آیند.
 
یکی از مراکز خبری کره جنوبی موسوم به Sammobile توضیح داد که نمایشگر این گوشی هوشمند تازه مبتنی بر سیستم پیکسل‌های الماسی آرایش داده شده است که البته این سیستم پیش‌تر در گوشی هوشمند Galaxy S4 و Galaxy Note 3 به کار گرفته شد.
 
این طور که گفته شده است، گوشی هوشمند Galaxy S5 می‌تواند تصاویر را با کیفیت ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل به نمایش بگذارد. تراکم تصویر برای این نمایشگر هم ۵۶۰ پیکسل در هر اینچ مربع اعلام شده است.
گفته می‌شود که سامسونگ قصد دارد دو مدل مجزا از Galaxy S5 را عرضه کند. مدل پیشرفته‌تر که بدنه فلزی دارد و شامل نمایشگر انعطاف‌پذیر OLED می‌شود و مدل ارزان‌تر هم با بدنه پلاستیکی و شبیه به دیگر مدل‌های سری Galaxy ساخته می‌شود.
 
این گوشی هوشمند پردازنده ۸ هسته‌ای مبتنی بر فناوری ۶۴ بیتی را در خود جا داده است و از دیگر قابلیت‌های به کار رفته در آن می‌توان به دوربین دیجیتالی ۱۶ مگاپیکسلی، باتری ۴۰۰۰ mAh، سیستم‌عامل Android 4.4 KitKat و رابط کاربری TouchWiz اشاره کرد.
 
شرکت سامسونگ همچنین برای این محصول اسکنر مخصوص چشم در نظر گرفته است که از آن به‌جای رمز عبور استفاده می‌شود. 

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.