تولید بازی‌های آنلاین در دستور کار بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای

مدیر عامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، با بیان این که تولید بازی‌های آنلاین در محور کار بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای قرار دارد، گفت: تا وقتی که بودجه ما به صفر نرسیده ناامید نیستیم و در حد توان بازی‌های کیفی را ایجاد می‌کنیم.

به گزارش هنرآنلاین، «بهروز مینایی» با بیان اینکه بازی ایرانی در ابتدای راه بوده و دوران کودکی و نوجوانی خود را طی می‌کند؛ یادآور شد: اگر کمی از فرم‌های بازی‌های خارجی در بازی‌های ایرانی کپی شود مشکلی ایجاد نمی‌کند.

وی ادامه داد: در بسیاری از بازی‌های ما همچون «میرمهنا»، فضای کاملا ایرانی طراحی شده و در بازی «شبان» نیز این روند به وضوح دیده می‌شود و توزیع‌کنندگان خارجی نیز به این امر اذعان دارند.

به گفته مدیر عامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، برند سازی در عرصه بازی‌های رایانه‌ای نیاز به فعالیت فرهنگی سنگین دارد و برای اینکه شاخص‌های فرهنگی ما در بازی‌های رایانه‌ای متبلور شود باید تلاش کنیم.

مینایی افزود: تولید بازی‌های رایانه‌ای آنلاین در اولویت کاری بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای قرار دارد و با بازاریابی و انتشار یافتن درست، می‌توان بازی‌های ایرانی را به دنیا صادر کرد.

به گفته وی، بعضی بازی‌های آنلاین ایرانی همچون «آسمان دژ»، ۱۶۰ هزار کاربر داشته و این در حالی بود که این بازی‌ها تبلیغات بسیاری هم نداشت.

مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در ادامه افزود: تا وقتی که بودجه ما به صفر نرسیده ناامید نیستیم و در حد توان بازی‌های کیفی را ایجاد می‌کنیم.

مینایی دربارهٔ تولید بازی‌های رایانه‌ای قرآنی نیز گفت: تولید بازی نامه قرآنی محور، محور جشنواره دوم بازی‌های رایانه‌ای تهران بود و جوایزی نیز به بازی نامه‌های برتر در جشنواره قرآن اهدا شد.

وی ادامه داد: تولید بازی بیداری اسلامی را آغاز کردیم و در بخش بازی‌های قرآنی نیز به دنبال تولید بازی‌های «ذوالقرنین» بودیم که به سبب نبود بو
 


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.