تولید تندر۹۰ اتوماتیک تا پایان سال

به گزارش دنیای خودرو به نقل ازممتازنیوز، سواری تندر۹۰ یکی از محصولات پرفروش است که در ۲ شرکت خودروسازی سایپا و ایران خودرو تولید می شود و پرطرفدار بودن این محصول سبب شده هر ۲ گروه درصدد تولید فیس لیفت های جدید آن باشند.

بر همین اساس به گفته مسئولان گروه صنعتی ایران خودرو پروژه وانت تندر تا کنون بیش از ۷۰درصد پیشرفت کرده و نمونه آزمایشی آن در ماه جاری تولید می شود ودر صورت ایجاد تمامی بسترها و سازوکارهای لازم، تولید انبوه این محصول تا پایان امسال انجام می گیرد.

بر اساس این گزارش موتور این وانت همان موتور سواری تندر خواهد بود و گیربکس آن تقویت شده است و گنجایش بار وانت تندر۹۰ را ۸۰۰ کیلو گرم بوده و این محصول درنوع بنزینی سوز آغاز به تولید می شود که البته تولید مدل دیزلی آن نیز در آینده در دستور کار ایران خودرو قرار دارد.

همچنین تندر۹۰اتوماتیک از دیگر محصولات جدید ایران خودرو خواهد بود که تولید آزمایشی آن در آینده نزدیک و تولید انبوه و تجاری آن در سه ماه سوم امسال آغاز خواهد شد.

به گفته محمدرضا معتمد معاون مدیر عامل در تولید تندر۹۰ایران خودرو ، فیس لیفت تندر ایران خودرو دارای تغییرات اساسی در جلو، عقب و داخل خودرو خواهد بود و توافق تولید آن نهایی شده است .

وی با اشاره به استقبال مشتریان از تندر۹۰ افزود: با توجه به برخورداری از زیرساخت های لازم این محصول، برای تولید وانت تندر مسقف، ون و مدل اس. یو. وی. این محصول، در حال مذاکره با شرکت رنو هستیم.

بر اساس این گزارش ، گروه خودروسازی سایپا نیز فیس لیفت جدید خودرو تندر۹۰ را تحت عنوان پارس تندر و با ظاهری متفاوت و به روزتر تولید و آماده ورود به بازار کرده که پیش فروش آن چندی پیش انجام گرفته و طی چند ماه آینده به بازار عرضه خواهد شد.

لازم به ذکر است فیس لیفت جدید تندر۹۰ از نظر آپشن های همراه تفاوتی با مدل E2 فعلی تندر۹۰ نداشته و تغییرات اصلی تنها در بدنه این خودرو رخ داده و بیشترین تغییرات بدنه نیز در قسمت عقب این خودرو صورت گرفته است و باقیمت حدود یک و نیم میلیون تومان بالاتر از تندر ۹۰ E2 به بازار ارایه می شود.


دنیای خودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.