تولید خودرو با امکان شارژ بی‌سیم تلفنهای هوشمند

۲ م دیماه ،

به گزارش خبرگزاری مهر، Qi یک استاندارد جهانی برای توان برقی و شارژی وایرلس است. با Qi دستگاه ها را می توان با قرار دادن روی هر سطح دارای Qi شارژ کرد. هر دستگاه مبتنی بر Qi با هر شارژر Qi بدون درنظر گرفتن برند و یا سازنده کار می کند.

پد شارژ بی سیم آوالن در کنسول مرکزی این خودرو قرار گرفته است. این سیستم با یک سویچ که در زیر آن قرار دارد کنترل می گردد. فرآیند شارژ نیز به سادگی گذاشتن تلفن هوشمند روی سطح بخش مخصوص شارژ کردن است.

سیستم شارژ وایرلس آوالن توسط DENSO ارائه شده و مبتنی بر فناوری ساخته شده توسط شرکت ConvenientPower و فیلیپس Lite-on Digital Solution است که قرار است یک تجربه با فناوری بالا در خودروهای سواری تازه آوالن باشد.

رندی استفان رئیس بخش مهندسی تویوتا آوالن گفت: ما با پیشگام بودن در این فناوری، قابلیت شارژ بدون سیم یا رابط را در کنسول خودروها فراهم کردیم، ویژگی ابتکاری که نشان دهنده تعهد به بهبود تجربه های تازه است. ما سیستم شارژی بی سیم را به عنوان یک ویژگی مهم برای ارائه فناوری های پیشرفته در خودروهای این شرکت می دانیم.

درحال حاضر ۳۴ مدل تلفن همراه از جمله تلفنهای تازه ال جی گوگل نکسوس ۴، نوکیا لومیا ۹۲۰، اچ تی سی ویندوز فن ۸X با سیستم شارژ بی سیم کار می کنند. محصولات سازگار با Qi از تلفنهای هوشمند گرفته تا کنسولهای بازی، دستگاههای ضبط بلوری، بلندگوهای مجزا برای تلفنهای هوشمند، شارژیهای تلفن خودروها، ساعتهای زنگ دار می باشند.

این خودرو با طراحی خاص ۲۰۲۴ در ماه جاری به نمایش گذاشته شد. طراحی خارجی ورزشی و در عین حال داخل شیک و مدرن آن سطح تازه ای از فناوری و طراحی را در این نوع خودروها را نشان می دهد.

تویوتا آوالن (Toyota Avalon) خودرویی است که از سال ۱۹۹۴ تاکنون تولید شده و در کلاس خودرو سایز بزرگ قرار گرفته، طراحی آن جزء خودروهای موتور جلو- محور جلو بوده ‌است.


MehrNews Rss Feed
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.