تولید خودرو در ایران از ایتالیا بیشتر است

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

خبرنگار رادیو فرانسه در بازدید از پارس خودرو:

خبرنگاران فرانسوی از خطوط تولید شرکت پارس خودرو بازدید کردند.

خبراقتصادی:به گزارش روابط عمومی شرکت پارس خودرو، خبرنگاران رادیو و شبکه ۵ فرانسه از خطوط رباتیک این شرکت در تولید خودروهای مگان، پارس تندر، تندر۹۰ و ساندرو(B90) بازدید کردند.

بنابراین گزارش،کریستین شسنات خبرنگار رادیو فرانسه در این بازدید گفت: باتوجه به تحریم صنعت خودروسازی ایران، شرکت پارس خودرو از دانش فنی و تکنولوژی خوبی برخوردار است ومن در این بازدید بسیار متحیر شدم و تصور می کنم مابقی صنایع شما هم به همین شکل باشد.

وی با اشاره به توانایی های صنعت خودرو سازی در ایران افزود: تولید خودرو در ایران از کشوری مانند ایتالیا بیشتر است و این نشان دهنده توسعه صنعت خودروسازی ایران است و با توجه به توان مدیریتی که دارید می توانید تولید خودرهایی صدرصد ایرانی داشته باشید.

همچنین پاسکال بورگواکس خبرنگار تلویزیونی شبکه۵ فرانسه در بازدید از خطوط تولید شرکت پارس خودرو گفت: دانش فنی، خلاقیت و قدرت شما در مقابل این همه تحریم بی نظیر است و بدون شک شرکت پارس خودرو با داشتن تکنولوژی و دانش مدیریتی توانایی پاسخگویی به نیاز ها را دارد.

وی با اشاره به وضعیت صنعت خودروسازی ایران افزود: کارآفرینان و شرکت های بزرگ فرانسوی در قبل و حال فرصت های بسیاری را از دست داده اند که با پخش این گزارش از شبکه های تلویزیونی فرانسه به دوستی و فاداری ایران پی خواهند برد و امیدواریم هرچه زودتر موانع برطرف و همکاری ما با ایران بیش از قبل شود.


khabareghtesadi.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.