تولید لوح رایانه سامسونگ با قطری آیپاد مینی

۰۹ام بهمن ،

فاوانیوز: با توجه به گزارش های تأیید نشده شرکت “سامسونگ تصمیم گرفت در سری لوح رایانه Galaxy Note یک لوح رایانه دیگر را تولید کند. قطری صفحه نمایش آن قابل مقایسه با صفحه نمایش آیپاد مینی (۷٫۹ اینچ) تولید کننده اپل خواهد بود. به گزارش SamMobile ، اسم مدل تازه لوح رایانه Kona (GT-N5100می باشد.

لوح رایانه تازه دارای صفحه نمایش ۸ اینچی ( ۱۲۸۰х۸۰۰ )، دو دوربین ۵ و ۱٫۲ مگاپیکسل دوربین، رم ۲ GB و حافظه فلش از ۳۲ تا ۶۴ GB می باشد. این قرار است که این لوح رایانه تازه ممانند آیپاد اپل در دو نسخه Wi-Fi/3G یا فقط با Wi-Fi به فروش خواهد رفت .

اما هنوز معلوم نشده است که این لوح رایانه تازه قابلیت وصل به شبکه های LTE داشته باشد یا نه. سیستم عامل لوح رایانه آندروید ۴٫۲ (ژله بین) می باشد. رم می تواند با کارت حافظه microSD افزایش یابد. حجم باتری ۴۶۰۰ میلی آمپر در ساعت و وزن کل لوح رایانه ۳۳۰ گرم می باشد .

احتمالا این مدل تازه لوح رایانه در نمایشگاه کنگره جهانی موبایل (Mobile World Congress) ، رونمایی خواهد شد که از ۲۵ تا ۲۸ فوریه در بارسلونا برگزار خواهد گردید. سال قبل سامسونگ در همان نمایشگاه مدل لوح رایانه ۱۰٫۱ اینچی Galaxy Note را رونمایب کرد.

منبع: صدای روسیه

فاوا نیوز
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.