تولید مدل‌های دیگری از محصولات رنو در ایران

۰۹ام بهمن ،

قائم مقام شرکت رنو گفت: باوجود محدودیت های بین المللی اخیر، شرکت رنو فرانسه به تعهدات خود در زمینه تولید محصولات تازه و تامین قطعات در قبال ایران خودرو پایبند است.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، ژیل نورماند، قائم مقام ارشد اجرایی شرکت رنو فرانسه در دیدار از گروه صنعتی ایران خودرو گفت: ایران یکی ازبازارهای مهم شرکت رنو است و توسعه محصولات و تولید مدل های دیگری از رنو در ایران در دستور کار این شرکت قرار دارد.

وی ازتشکیل سازمان خاورمیانه ای رنو خبر داد و گفت: تاسیس سازمانی متشکل از چند کشور منطقه خاورمیانه از اهداف مهم رنو است که ایران یکی از پایه های اصلی و مهم این تشکل خواهد بود.

نورماند، پای‌بندی به تعهدات خود در قبال مشتریان ایرانی را یکی از وظایف مهم رنو دانست و خاطر نشان کرد: هدف شرکت رنو این است که هرگز از موضع خوددر قبال ایران خودرو عدول نکند.

دراین دیدارحسین نجاری، قائم مقام مدیرعامل ایران خودرو درتولید نیز ضمن قدردانی از مواضع شرکت رنو در قبال ایران خودرو، دیدار مدیران رنو از ایران خودرو را سرآغاز فصل نوینی از همکاری های فی مابین خواند و گفت: محدودیت های بین المللی سبب بروز مشکلاتی درتولید شده بود اما همکاری های شرکت رنو سبب شد از بسیاری از موانع عبور کنیم.

نجاری بومی سازی محصولات رنو درایران خودرو را یکی از راه های کاهش وابستگی به ارز در تولید یاد کرد و گفت: بومی سازی سبب می گردد تا هزینه های تولید را کاهش دهیم و امکان صادرات بیش‌تر محصولات رنو را فراهم کنیم.

وی با اشاره به نقش کلیدی و استراتژیک ایران در بازار خاورمیانه رنو اظهار داشت: با تسریع در اجرای پروژه های رنو در ایران، امکان توسعه محصولات رنو در بازار ایران را علاوه بر محصولات فاز ۹۰ رنو و صادرات آن فراهم خواهیم کرد.

گفتنی است، نشست مشترک مدیران ارشد شرکت های ایران خودرو و رنوی فرانسه با هدف گسترش همکاری ها و مذاکره دربارهٔ وضعیت فعلی و آینده همکاری ها برگزار شد. در این نشست گزارشی از وضعیت صنعت خودروی ایران در بازارهای جهانی، زنجیره ارزش تولید در ایران خودرو و همچنین وضعیت تولید محصولات رنو در ایران خودرو به قائم مقام ارشد شرکت رنو ارایه شد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.