تولید نرم افزارهای چند رسانه ای هوشمند

مبتکران کشورمان انواع نرم افزارهای چند رسانه ای و هوشمند را طراحی و تولید کردند.

اسماعیل رهبری مدیر پروژه طراحی انواع نرم افزارهای چند رسانه ای و هوشمند در گفتگو با خبرنگار دانش های روز باشگاه خبرنگاران افزود: میزان رشد، استفاده از سیستم های کامپیوتری در میان افراد جامعه در سالهای اخیر بسیار چشمگیر بوده و حضور کامپیوتر در منازل جز مایحتاج زندگی به شمار می رود بنابراین احساس نیاز به اطلاعات در میان کاربران افزایش یافته است.
 
وی گفت: طبق آمار ۷۵ درصد از کاربران نیازها و اطلاعات نرم افزاری خود را در بازار عرضه محصولات کامپیوتر نمی یابند و این بازار صرفا اقدام به پخش انواع بازیهای کامپیوتری و نرم افزارهای کاربری نموده است و فقط ۱۰ درصد از کل محصولات بازار عرضه اطلاعات به آموزشهای گوناگون اختصاص دارد.
 
رهبری تصریح کرد: بهره وری بیشتر از فرهنگ غنی اسلامی، تولید محصولات فرهنگی با بهره گیری از شیوه های نوین و مبارزه جدی و فراگیر با تهاجم فرهنگی از اهداف تولید این نرم افزارها بوده است.
 
مدیر پروژه انواع نرم افزارهای چند رسانه ای و هوشمند تصریح کرد: توجه و سرمایه گذاری خانواده ها به رشد اخلاقی و معرفتی کودکان و عدم کثرت نرم افزارهای آموزشی کودکانه جذاب و متنوع به خصوص در بخش مذهبی از دیگر اهداف بوده است./عط


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.