تولید نسل تازه گوشی‌های هوشمند هوواوی در برزیل

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

شرکت چینی هوواوی اعلام کرد که تولید نسل تازه گوشی‌های هوشمند خود با همکاری یک شرکت برزیلی را آغاز کرده است تا از این طریق گوشی‌های هوشمند تازه هوواوی در کشور برزیل تولید شوند.
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، هوواوی در بیانیه خود توضیح داد که این کارخانه برزیلی با همکاری شرکت Compal Electronics راه‌اندازی شده است. شرکت مخابراتی هوواوی بر این باور است که تولید تلفن‌های همراه و رایانه‌های لوحی به صورت محلی سبب می‌شود تا هزینه مالیات و ارسال محصولات کاهش یابد و از این طریق دستگاه‌های الکترونیکی با قیمت کمتری به دست کاربران برسند.
 
"ونی شون"(Veni Shone ) مدیر شعبه هوواوی در برزیل در این خصوص گفت: «استراتژی ما در این زمینه کاهش هزینه‌های مالیات و مجموع هزینه‌های تولید محصولات است و ما از این طریق می‌توانیم تلفن‌های همراه خود را با قیمت بسیار ارزان به بازار برزیل ارسال کنیم. این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که کاربران می‌توانند با پرداخت حداقل هزینه، یک گوشی هوشمند پیشرفته با آخرین فناوری‌های روز دنیا را از طریق شرکت هوواوی در اختیار بگیرند».
 
کارخانه تازه تاسیس شده برای هوواوی می‌تواند سالانه بیش از ۱۰۰ هزار دستگاه تلفن‌همراه تولید کند که البته بر اساس نیاز بازار این رقم می‌تواند افزایش یابد.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.