تولید ویندوز فارسی ویژه کودکان در کشور

ویندوز هوشمند فارسی ویژه کودکان توسط مبتکر سمنانی طراحی و ساخته شد.
اسماعیل ربوی، طراح و سازنده این ویندوز در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ویندوز هوشمند فارسی ویژه کوذکان با هدف آموزش و استفاده کودکان از کامپیوتر ساخته شده است.
وی افزود: این ویندوز می‌تواند یک فضای امن و مطمئن و آسان را برای کودکان جهت استفاده و کار با کامپیوتر به شیوه‌ای نوین فراهم کند.
این مبتکر سمنانی همچنین از طراحی یک نرم‌افزار هوشمند آموزش کامپیوتر خبر داد و گفت: این نرم‌افزار، توانایی آموزش تعاملی و هوشمند کامپیوتر به شیوه‌ای کاملا جدید و کاربردی را دارد.
ربوی، آموزش فراگیر و کاربردی را از خصوصیات این نرم‌افزار آموزشی دانست و افزود: نرم‌افزار هوشمند آموزش کامپیوتر راهی جدید برای نظام آموزشی کشور است که در مدارس، دبیرستانها و حتی تمام سازمانها و مؤسسات و کارخانجات کارایی دارد.
وی نرم‌افزار آموزشی مذهبی «گلهای آسمانی» ویژه کودکان را نیز از دیگر نرم افزارهای طراحی شده در این قالب دانست و گفت: این نرم‌افزار نیز با هدف آموزش مسائل مذهبی و دینی برای کودکان به شیوه‌ای جدید و نوین طراحی شده است.
ربوی، نهادینه و فرا گیر کردن فرهنگ حضور خانواده‌ها و کودکان در مسجد و نماز خوانی، آشنایی با اصول و معارف اسلامی برای کودکان و مبارزه جدی و فراگیر با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم را از دیگر اهداف طراحی نرم‌افزار آموزشی مذهبی «گلهای آسمانی» عنوان کرد.
وی همچنین خاطرنشان کرد: ۹۰ درصد کار طراحی و ساخت این نرم افزارها به پایان رسیده و اکنون در مرحله تولید است و در ماه آینده از این نرم‌افزارها رونمایی خواهد شد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.