تولید و فروش سایپا ساماندهی می شود

سیبنا:  مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا اظهار داشت: گروه خودروسازی سایپا با تهیه سیستم نیاز سنجی و آگاهی از نیازهای مشتریان برنامه های تولیدی خود را تنظیم خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد ایران مهندس سعیدمدنی در نشست انجمن صنفی نمایندگی های مجاز گروه خودرو سازی سایپا گفت: انجمن های صنفی نقش مهمی در بهبود شرایط بوجود آمده داشته اند و همکاری این بخش در اجرای طرح هدفمندی یارانه ها باعث پیشرفت ویژه در مرحله اول هدفمندی یارانه ها شد.

وی تاکید کرد: با توجه به مشکلات متعدد در صنعت خودروی کشور، حل برخی از مشکلات بوجود آمده نیز شرایط فعلی را به دوران طلائی صنعت خودرو بازنخواهد گرداند و از طرف دیگر خودروسازان داخلی با تولید ۱۰ تا بیست میلیون دستگاه خودروی مازاد و آماده برای صادرات در دنیا مواجه است که این مساله بالطبع تاثیرات زیادی در انتخاب مشتریان خواهد گذاشت.

وی در خصوص لزوم حمایت دولت از صنعت خودروی کشور افزود: با توجه به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی و رویکرد اقتصاد مقاومتی، صنعت خودروی کشور با تمام وجود این مسائل را درک کرده است و در صدد حفظ جایگاه تولید ملی می باشد که این امر نیز مستلزم حمایتهای دولت از این صنعت بزرگ است.

مدنی تصریح کرد: در برنامه های جدید گروه خودروسازی سایپا طرح های مختلفی برای برون رفت از شرایط فعلی در نظر گرفته شده است که از جمله آن می توان به فروش دارائی های غیر سودده سایپا و تبدیل آن به درآمدهای مختلف در حوزه های مختلف فروش و همچنین تهیه سیستم های جدید نیاز سنجی بازار ، افزایش صادرات و نظیر آن اشاره کرد.

وی در خصوص طرح تهیه سیستم نیازسنجی فروش در نمایندگی های مجاز سایپا افزود: با تهیه سیستم نیاز سنجی مشتریان و اطلاع از نیازهای مشتریان گروه خودروسازی سایپا اعم از مدل، رنگ و آپشن های مختلف برنامه های تولیدی خود را تنظیم خواهیم کرد وبه این ترتیب به تولید و فروش گروه خودروسازی سایپا سرو سامان خواهیم داد.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.