تولید گوشی هوشمند با سیستم‌عامل Ubuntu

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

تصاویر اولین گوشی هوشمند جهان مبتنی بر سیستم‌عامل Ubuntu روی صفحه رسمی Meizu در شبکه اجتماعی چینی Weibo.com انتشار یافته است و به همین خاطر می‌توان آن‌ها را واقعی دانست.
 
 
به گزارش فارس به نقل از جی‌اس‌ام آرنا، منابع آگاه چندین تصویر از گوشی هوشمند تازهی موسوم به Meizu MX3 مبتنی بر سیستم‌عامل Ubuntu را به صورت آنلاین منتشر کردند.
 
این تصاویر روی صفحه رسمی Meizu در شبکه اجتماعی چینی Weibo.com نیز انتشار یافته است و به همین خاطر می‌توان آن‌ها را واقعی دانست.
 
شرکت Canonical که متولی اصلی توسعه سیستم‌عامل Ubuntu محسوب می‌شود، ماه قبل اعلام کرد که نسخه موبایلی این پلتفورم با نام Ubuntu mobile OS از یک نرم‌افزار معمولی فراتر می‌رود و وارد گوشی‌های هوشمند می‌شود.
 
"مارک شاتلورث"( Mark Shuttleworth) مدیرعامل شرکت Canonical توضیح داد که در این زمینه با شرکت‌های سخت‌افزاری مذاکراتی را آغاز کرده است و قرار است که به‌زودی گوشی هوشمند مجهز به سیستم‌عامل Ubuntu وارد بازار شود.
 
البته هنوز به درستی مشخص نشده که این مذاکرات با چه شرکتی انجام شده است و از چه تاریخی اولین گوشی مبتنی بر سیستم‌عامل Ubuntu وارد بازار می‌شود.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.